Cikkgyűjtemény: Hogyan legyen sikeres a webshopod?

E-commerce trendek, szakértői tanácsok, esettanulmányok

Az a vállalat, amely jelenleg nem aknázza ki az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket, komoly versenyhátrányba kerül. Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.

  • Mi a sikeres webshop titka?
  • Hogyan vonzhatsz több vásárlót a webáruházadba?
  • Hogyan alakíthatsz ki lojális ügyfélkört?

Összegyűjtöttük azokat a cikkeket, esettanulmányokat, amelyekre szükséged lehet, ha jövedelmezővé szeretnéd tenni online értékesítési csatornádat.


Hasznos tanácsok induló webáruházaknak

Mit érdemes átgondolnod webshop fejlesztés előtt?

Az új webes és mobil alkalmazások funkcionális leírása, az előzetes koncepció kidolgozása gyakran kihívások elé állítja a vállalkozókat. Mi tudjuk a megoldást: előspecifikáció készítésével és tanácsadással segítjük ügyfeleinket, hogy üzleti igényeiknek megfelelő, hatékony digitális projektet valósíthassanak meg.
>> Elolvasom!

Webshop indítás: ezeket fontold meg platformválasztás előtt

Marketplace, bérelt webshop motor, vagy egyedi fejlesztésű rendszer? Előnyök és hátrányok: tippek, tanácsok a cikkben.
>> Elolvasom!

Milyen tényezőket mérlegeljünk webshop fejlesztéskor?

Egy online értékesítési csatorna nyitásakor számtalan szempontot kell mérlegelnünk, hogy tudatosan dönthessük a webáruház elindításáról. Így át kell gondolni többek között a pénzügyi kockázatokat, a beszállítói partnerválasztást, a technológiát, a bejövő forgalmat, a marketing eszközöket, az emberi erőforrásokat. Tippek, tanácsok a webáruház készítésekor felmerülő üzleti kockázatok elkerüléséhez.
>> Elolvasom!

A webáruház indítása megkerülhetetlen a B2B szektorban is

A digitális transzformáció egyre több nagykereskedelmi cégnél zajlik le, ami a B2B webshopok számának növekedését is maga után vonja. Digitalizációs megoldások vezető nagykereskedelmi szereplőktől.
>> Elolvasom!

Webshop és bolthálózat: partnerek vagy konkurenciák?

Több cég is tart attól, hogy a webáruház elindítása házon belül konfliktushoz vezet, a tapasztalatok nem őket igazolják. Az online és oflfine értékesítési csatornák kiegészítik, támogatják egymást, a csatornák integrációjából fakadó omnichannel élmény pedig segíti a lojális ügyfélkör kialakulását. Tippek, hogy megfelelően előkészítsd a webáruház indítását.
>> Elolvasom!


Tippek, tanácsok már működő webshopoknak


Mi szükséges 2021-ben ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?

5 tipp az eredményes webshop és e-commerce stratégia kialakításához a várható piaci tendenciák függvényében
>> Elolvasom!

Építs sikeres webáruházat lojális, visszatérő vásárlókkal

Öt-hatszor annyiba kerül egy új ügyfél megszerzése, mint egy régi megtartása. Ez olyan adat, amit soha nem szabad szem elől téveszteniük a kereskedőknek. Hogyan teremts lojális vásárlói kört? Íme 5 tipp, hogy a vevőid visszatérjenek a webáruházadba.
>> Elolvasom!

4 konverziógyilkos hiba webshopoknál – így kerüljük el őket!

Számos tartalmi, technológiai, és vásárlói élményt érintő alapvető problémaforrás van, amellyel félbehagyott vásárlási folyamatokat és ezek miatt kimaradó bevételt kockáztathatunk. Hogyan kerülhetjük el őket?
>> Elolvasom!

5 forgalomnövelő tipp a sikeres webshophoz

A sikeres marketingstratégia egyik alapfeltétele a vevők ismerete: ha pontosan tudod ki a célcsoport, milyen problémákra keresi a megoldást, milyen felületeken van jelen, akkor nagyobb hatékonysággal lehet őket elérni. Íme 5 tipp, hogy nőjön a webáruházad látogatottsága
>> Elolvasom!

Marketing automatizáció a webáruházaknál

Miért éri meg webáruház-tulajdonosként marketing rendszerre költeni? Mire kell ügyelni a megvalósítás során, hogy végül a plusz funkciók javítsák, és ne rombolják a vásárlói élményt?
>> Elolvasom!

Webáruház-sebesség: a kritikus 3 másodperc

A lassú webshopot nemcsak a Google keresője sorolja hátrébb a keresési listán, hanem a potenciális vásárló is gyorsan túllép rajta, hiszen a várakozást senki sem szereti. Tippek a gyorsabb webshopért.
>> Elolvasom!


Esettanulmányok


Logishop webshop alapokon készült a WhiskyNet új webáruháza

A közel hét évig Shoprentert használó WhiskyNet 2019-ben döntött úgy, hogy vált. Meglévő platformja helyett olyan lehetőséget keresett, amely kellő szabadságot ad webáruháza számára az egyedi igények fejlesztése terén. Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogy a Logishop alapokon megvalósult projekt milyen egyedi megoldásokat tett lehetővé, hogyan támogatta a külső rendszerek integrációját és miként biztosítja a jövőbeni növekedés lehetőségét.
>> Elolvasom!

Bírhatja úgy a vásárlói rohamot webáruházunk, mint az Auchané?

A webáruházak életében az oldalbetöltés és check-out folyamat állandó gyorsítása, az ahhoz szükséges teljesítménynövelés szüntelen kényszerré vált az utóbbi években. Milyen buktatókra figyeljünk webáruház tulajdonosként ezen a téren? Hogyan függ össze a sebesség és teljesítmény egy webáruháznál? Ezt mutatjuk be az Auchan példáján keresztül.
>> Elolvasom!

Sikeres növekedés az e-kereskedelemben: így csinálják a piacvezetők

Az online értékesítési csatornák kiaknázása ma vitathatatlanul kulcsterület, amennyiben egy vállalat maximalizálni akarja bevételeit. A megvalósításhoz mégis nehéz általánosan alkalmazható alapelvekre bukkanni. Milyen stratégia tartja pályán az eMagot, a Bookline-t, és az eCipőt?
>> Elolvasom!