Cikkgyűjtemény: Miért nem tudod elkerülni az applikáció fejlesztést?

Mobil app trendek, szakértői tanácsok, tippek, esettanulmányok

Az átlagos mobil felhasználó naponta 63-szor nyitja meg készülékét, és az ott eltöltött idő 90 százaléka appok böngészésével telik. Lassan már nem "Mobile First" megközelítésről lehet beszélni, hanem "Mobile Only" tendenciáról, amelyhez az e-commerce piaci szereplőknek is érdemes átgondolniuk online stratégiájukat.

A mobilhasználati szokások változása világosan kirajzolódik a statisztikai előrejelzésekből: 2021-re az okostelefonnal rendelkezők száma átlépi a 7 milliárdos határt, a letöltött applikációk száma 2022-re a 260 milliárdhoz közelít (45 százalékkal meghaladva a 2017-es adatot), amely alkalmazásokban a felhasználók 157 milliárd dollárt költenek el (ez közel a duplája a 2017-es adatnak).

A piaci tendencia függvényében tehát a mobilbarát honlap, illetve mobilra optimalizált webáruház megléte már korántsem elégséges a versenyben maradáshoz. A lakosság egyre nagyobb része fordul a mobil applikációk felé, és azon keresztül bonyolítja le a tranzakcióit. A sikeres mobil stratégia megalkotásához összegyűjtöttük a mobil kereskedelemmel és mobil applikációkkal foglalkozó cikkeinket, amelyek az alábbi témaköröket járják körül:

  • A webshop után kinek érdemes meglépni az appshopot? 
  • Hogyan lehet az alkalmazást az online értékesítési stratégiába sikeresen beilleszteni?
  • Milyen mobile commerce trendek várhatóak 2021-ben?
  • Milyen mobil app megoldásokkal segítettük ügyfeleinket?

Applikáció fejlesztéssel foglalkozó anyagaink: tippek, tanácsok, trendek


Kinek érdemes mobilshop applikációt indítani? Videó tippekkel kereskedői tapasztalatokkal

Mobil app webinárunk három témát jár körül. Tanácsok hozunk arra, kinek érdemes saját appshopot indítani és hogy milyen extra élményre, hasznos funkciókra vágynak az alkalmazást letöltők. Aappmarketing tippeket mutatunk arra, hogyan építsd fel és tartsd aktívan mobilappod userbázisát, és kereskedők mesélik el saját tapasztalataikat a mobil applikációjukról.
>> Megnézem a videót

Mobil app sikersztorik - miért indított appot a CEWE és a Sonepar?

Két különböző célközönség, két teljesen más piaci ágazat: a fotószolgáltató CEWE a B2C, a villamossági eszközökkel kereskedő Sonepar a B2B szegmensben képviselteti magát. Mindketten rendelkeznek mobil applikációval. Miért döntöttek a bevezetés mellett? Milyen eredményeket hoz a mobil app? Olvasd el cikkünkben!
>> Elolvasom!

Applikáció készítés: miért érdemes meglépni?

A mobil app készítésben azon cégeknek érdemes gondolkozniuk, ahol az online vásárlások aránya több mint 50 százalékot tesz ki, olyan iparágban tevékenykednek, ahol rendszeresen újrarendelik a termékeket. Fontos az is, hogy a felhasználó rendszeresen tudja használni is az alkalmazást, és sokat számít az is, ha a célcsoportban számottevő a fiatal korosztály aránya.
>> Elolvasom!

Így fejleszd tovább mobil app segítsgével az online csatornádat!

Hogyan használják ki sikeresen a mobil alkalmazásokban rejlő lehetőségeket a hazai kereskedők? Példák élményelemekre, hasznos app funkciókra a cikkben.
>> Elolvasom!

Hűségkártya applikáció: digitalizált törzsvásárlói kártya mobilon

A vásárlói hűség jutalmazásához használt plasztikkártyák többletköltségét mobil alkalmazással megspórolhatják a cégek, miközben a vevők is jobban preferálják a mindig "zsebükben lapuló" mobil appot. Íme öt érv, amiért a kereskedőknek érdemes lehet loyalty app, azaz hűségkártya applikáció fejlesztésbe belevágniuk.
>> Elolvasom!

5  tipp, hogy az idősebbek számára is felhasználóbaráttá tedd a webshopod

A webáruházakban egyre több a 65 év feletti vásárló. Hogyan reagáljanak a kereskedők a senior korosztály megjelenésére? 
>> Elolvasom!

Növekedés új digitális csatornával, applikáció fejlesztéssel lehetséges

Ma már a hazai piacon sem kérdés: a növekedéshez ki kell használni vásárlóink eléréséhez az online csatornákat is. Milyen iparágakban, milyen mérettől érdemes applikáció fejlesztésbe fogni? Milyen tapasztalatokat szereztek a mobil alkalmazás irányába elmozdult kereskedők?
>> Elolvasom!

Kérdések és válaszok a mobil applikációk kihasználhatóságáról, megtérüléséről

Valóban olyan sokan használják az appokat, hogy megérje egy appshop / mobilshop elindítása? Mitől jobb egy applikáció mint egy e-marketplace / e-piactér? Az applikáció helyettesíti a webshopot? Válaszol Máriás Zsigmond, a LogiNet ügyvezetője. 
>> Elolvasom!

Hogyan építsek sikeres webshopot? Hogyan hozzak ki még többet a webáruházból a UX és Service Design segítségével? Hogyan indítsak mobilshop applikációt?
Tippek, tanácsok, esettanulmányok a LogiNet ingyenesen letölthető, 80 oldalas e-book-jában. Töltsd le az "ECOMMERCE NÖVEKEDÉS SIKERKÖNYV"-et a LogiNet honlapjáról ITT.

Applikáció fejlesztéssel foglalkozó esettanulmányaink


Mobil appal jelent meg a bérlakáspiaci szereplő, a Rentingo

A felhasználók közel 80 százaléka mobilról éri el a Rentingo honlapját és a chat a mindennapi kommunikációs eszközük, az albérlet-, bérlő- és lakótárskereső oldal ezért úgy döntött: mobil alkalmazással kívánja növelni a felhasználók interaktivitást. Mutatjuk, milyen funkciókat fejlesztettünk a Rentingo appba, hogy még könnyebbé tegyük a bérlők és a lakáskiadók egymásra találását.
>> Elolvasom!

Konzolvilág: így kaptak saját mobil applikációt a legkomolyabb gamerek

Az új technológiákra nyitott, sokat mobilozó fiatalabb generáció megcélzásához elengedhetetlen a mobil applikáció. Esettanulmányunkból kiderül, hogyan sikerült a Konzolvilág ügyféligényeire megoldást találni.
>> Elolvasom!

Mobil app + ügyfélélmény B2B-ben? Katalógus applikációval erősít a HiKOKI

Pontosan miből áll az ügyfélélmény egy gyártó cég applikációjánál? Miként használható forgalomnöveléshez egy mobil app, ha az értékesítés csak a viszonteladói partnereken keresztül bonyolódik?
>> Elolvasom!

Decathlon: „Ma kötelező, hogy legyen appunk”

Miért fontos az online és a bolti értékesítési csatornák összekapcsolása? A 2019 januárjában indított Decathlon applikáció hogyan támogatja az ügyfélélményt és az értékesítést?
>> Elolvasom!

Pingvin Zsebpatika: az első patika appshop

Az online legjobban értékesíthető termékek listájának dobogósai között évek óta stabilan ott találjuk a gyógyszereket és a vitaminokat. A Pingvin Patika látva azt, hogy eladásainak egyre nagyobb hányadát bonyolítja mobileszközökön keresztül, mobilshop applikáció indítása mellett döntött. Olvass tovább az első patika appshopról!
>> Elolvasom!

Elkészült az Auchan mobilshop applikációja

Milyen funkciókkal segíti a mobil vásárlói élményt Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca?  Nézd meg, mit tud az Auchan mobil applikációja!
>> Elolvasom!