A LogiNet is indult a Marketing Diamonds díjáért

Két marketing kampányunk is indul a szakmai megmérettetésen

Január 27-én hirdet nyerteseket a Marketing Szövetség a kisebb ügynökségeket és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat megcélzó szakmai pályázatán, a Marketing Diamonds Awards-on. A LogiNet Systems Kft. az Ecommerce növekedés sikerkönyv ebookkal és a 2020. évi Black Friday kutatáshoz kapcsolódó marketing kommunikációs kampányokkal képviselteti magát a megmérettetésen. Nézzétek meg a pályázathoz készült bemutatkozó videónkat és szurkoljatok!

A Marketing Szövetség szakmai pályázatán mérettetik meg a LogiNet két, 2020. évi projektje. Az ingyenesen elérhető, közel 90 oldalas Ecommerce növekedés ebookkal a tartalommarketing, a Black Friday reprezentatív kutatásunkhoz kapcsolódó marketing kommunikációs kampánnyal pedig az eseményalapú aktivációk kategóriában indultunk.

A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketing aktivitások számára. Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, két fődíj talál gazdára ("Az Év Ügynöksége 2020”,  „Az Év Megbízója 2020”), amelyet azon szervezetek nyerhetnek meg, akik a legtöbb Marketing Diamond elismerést gyűjtik össze.



Nézzétek meg a pályázathoz készült bemutatkozó videónkat, amelyben Mészáros Kata marketing vezető beszél a projektjeinkről és annak egyediségéről. Szurkoljatok!