A LogiNet is kiállított a 31. BMCF konferencián
Az IFUA Horváth & Partners által szervezett májusi konferencián Szomolányi Márk, az Auchan Magyarország Digitalizációért és Internetes Kereskedelemért felelős igazgatója is előadott az Auchannál bevezetett digitális üzleti modellről. Az áruházlánc digitális értékesítését a LogiNet több ponton is támogatja, így az online és in-store értékesítés területén, valamint a beszerzési folyamatokban is.
Az egynapos vállalatirányítási konferencián 25 neves előadó várta az érdeklődőket, olyan világcégektől és vezető hazai vállalatoktól, mint az Audi, Auchan, Decathlon Austria, Dunapack, EON Business Services, Microsoft, Praktiker, Richter. Az Auchantól Szomolányi Márk adott elő az áruházláncnál bevezetett digitális üzleti modellről. Digitális startégia megvalósításában a Loginet több éve fejlesztő partnere az Auchannak.
A LogiNet kiállítóként, az IFUA Horváth & Partners stratégiai partnereként, digitális stratégiai megvalósításokkal jelent meg a konferencián. Standunknál a nagyvállalati ügyfelek számára ajánlott megoldásainkkal, fejlesztési szolgáltatásainkkal ismerkedhettek meg a résztvevők.
Kiállítótérről készült fotók: IFUA Horváth &Partners, Foto Berzay