Folyamatos fejlesztésekkel támogatjuk az Auchan webshopot
Több mint egy éve, 2016 őszén adtuk át az Auchan Magyarország saját fejlesztésű, teljesen testreszabott webshopját. A Microsoft Navision ERP rendszerrel integrált webáruház mindez idő alatt, közel száz százalékos oldal elérhetőséggel, stabilan működött. A projekt sikerességét a folyamatosan növekvő konverziós arány és az egyre több vásárlói tranzakció is alátámasztja.
A folyamatos fejlesztéseknek és kapacitásnövelésnek köszönhetően 2017 nyara óta a kiszállítási területek nagysága is nagy mértékben növekedett. Az induláskor a budai és közvetlen környéken lakó vásárlóknak volt lehetőségük házhoz szállítatni a rendelt csomagjaikat, 2017 nyara óta azonban már teljes Budapest és agglomerációja élvezheti az Auchantól való online vásárlás előnyeit.
Click & Collect funkció
November óta lehetőség van a megrendelt áru helyszíni átvételére is. Az online kiválasztott és megrendelt termékeket az Auchan munkatársai összeválogatják, csomagolják és a megadott időpontra előkészítik a vásárló számára, aki át tudja venni az Auchan áruházak valamelyikében kényelmesen, időt spórolva.
Kiosk szolgáltatás
Click & collect vásárlás esetén a vásárló a rendelése státuszát megtekintheti az áruházak területén kihelyezett Kioskokon. Ehhez csupán a mobil telefonjára és az e-mailben megkapott QR kódra lesz szükségese. Az új funkció leegyszerűsíti és meggyorsítja a vásárlás folyamatát, a rendelt termékek átvételét.
UX upgrade
Az elmúlt egy évben rengeteg apróbb fejlesztés történt annak érdekében, hogy a felhasználók még jobb vásárlási élményt kapjanak:
- Gyorsabb, pontosabb keresőt kapott a webáruház és relevánsabb találatokat sorakoztat fel
- Jobb szűrési lehetőségek állnak a felhasználók rendelkezésére
- Még inkább leegyszerűsödött a regisztráció és lehetőség van social login-ra is, Facebook, vagy Google fiókkal
- Rengeteg fejlesztés valósult meg a reszponzív nézetekben, hogy a mobilon történő vásárlás is kényelmes, egyszerű és gyors legyen