Új funkciók segítik a Logishop webshop felhasználókat – itt a 2023.3 verzió

Az e-commerce platform továbbfejlesztése egyszerűbbé teszi a B2B árajánlatok adását

A Logishop webshop legfrissebb verziójában hasznos új funkciók érhetőek el Logishop webshop megoldással rendelkező ügyfeleink számára. Ajánlatadás funkcióval segítjük a B2B partnerekkel rendelkező kereskedőket, továbbfejlesztettük a szöveges tartalmak kezelését és felhasználóbarátabbá tettük a Logishop admin felületét is.


Új funkciók, újdonságok a 2023.3-as Logishop verzióban

1. Jeleníts meg kapcsolódó termékeket a blogcikkeidben

A funkció segítségével a szöveges tartalmak (blogcikkek, hírek) alján termékkártyákat helyezhetsz el carousel formájában. A termékkártyák a webshop termékeire mutatnak, így az olvasók egyetlen kattintással elérhetik az adott terméket.

Hogyan valósul meg a Logishopban?

A Logishop lehetővé teszi, hogy a szöveges tartalmakhoz terméklistákat rendelj. Így a megjelenített termékek igazodni fognak a cikkeid tartalmához, legyen ez egy termékbemutató, vagy egy új termékcsoporthoz kapcsolódó leírás.

Mikor lehet hasznos a funkció?

A funkció hasznos tartalommarketing eszköz például termékismertetők, terméktanácsadás írásakor, szezonális promóciók bemutatásánál.


2. Kezeld a B2B ajánlatküldést az admin felületről

A webshop felületén az arra jogosult B2B ügyfeleid már árajánlatot is tudnak kérni egy adott termékre, adminisztrátorként pedig lehetőséged nyílik a beérkezett árajánlatkérések kezelésére, új ajánlatok létrehozására.

Hogyan valósul meg a Logishopban?

Új ajánlatot kétféleképpen lehet létrehozni. Egyrészt a B2B partner ajánlatot kér a webshopban, ami megjelenik az admin felületen, illetve e-mailben is kap értesítést róla. Másrészt az admin küldhet új ajánlatot a kiválasztott B2B partner felé: kijelölheti az ajánlat lejárati dátumát, illetve megadhat egy százalékban kifejezett alap kedvezményt, amely az ajánlatban szereplő termékekre vonatkozik.

Mikor lehet hasznos a funkció?

A funkció használatát olyan kereskedőknek javasoljuk, akik rendelkeznek B2B ügyfélkörrel és olyan iparágban végeznek tevékenységet, ahol az árajánlat kérések előfordulása napi szintű, és ezt szeretnék digitálisan kezelni.


3. Felhasználóid könnyen megváltoztathatják a bejelentkezési e-mail címüket

Ha a felhasználók módosítani szeretnék az e-mail címüket, most még könnyebben megtehetik a Self-care felületen található Profiladatok menüben.


4. Jeleníts meg egyedileg csoportosított termékeket (kiegészítőket, további variánsokat) a termék modell megoldás segítségével a termékoldalakon

A funkció lehetővé teszi, hogy a termékeid saját paramétereid szerint csoportosítsd, és megjelenítsd egy adott termékoldalon.

Hogyan valósul meg a Logishopban?

A Logishop admin felületén új modell csoportokat hozhatsz létre, amelyekhez terméket kapcsolhatsz. Megadhatod, hogy a modell csoport és a csoporthoz tartozó termékek milyen néven jelenjenek meg.

Mikor lehet hasznos a funkció?

A funkció használatát olyan kereskedőknek javasoljuk, akik szeretnének egy adott termékhez további variánsokat megjeleníteni, de erre nincs lehetőségük, mert a termékek adatai nincsenek összekötve termékparaméterek szerint (kiszerelés, méret, szín, stb.).

Továbbá ajánljuk olyan kereskedők számára is, akik egy adott termékhez további kiegészítők értékesítését szeretnék kihangsúlyozni egy termék oldalon.


5. Felhasználóbarátabbá tettük az admin felületet

A Logishop folyamatosan új funkciókkal bővül, ezáltal az adminisztrátori menü egyre nagyobb és komplexebb lesz. A Logishop új verziójában egy új keresőt vezettünk be annak érdekében, hogy felhasználóink számára megkönnyítsük a navigációt, valamint az új funkciók megtalálását.

Tudj meg többet a 2023.3-as Logishop verzióról!

Logishop 2023.3 verzió