Élesedett az Adves.hu Cégmenedzser ERP-vel integrált webshopja

Egyedi árlisták, rendelési listák összeállításának lehetősége segíti a viszonteladók vásárlását

A fotós és motoros termékek forgalmazásával foglalkozó Adves Photo Kft. webáruházának lecserélésére keresett megoldást. A Cégmenedzser ERP-t használó vállalat választását segítette, hogy a Logishop már beépített CM integrációval rendelkezett, amely a B2B és B2C értékesítéséhez is professzionális megoldást jelentett. A három nagy termékkört lefedő új webáruház (fotó, motor, fotós kellékek), az adves.hu 2022 februárjában élesedett.


Előzmények

A fotós és motoros termékek forgalmazásával foglalkozó Adves Photo Kft. családi mikrovállalkozásként az online csatorna erősítését tűzte ki célul. Az elmúlt évek során több webshop megoldással is próbálkoztak - egyedi fejlesztőpartner alkalmazásával éppúgy, mint bérelt motorral -, de nem sikerült a viszonteladói partnerek igényeit teljes mértékben lefedni.

Problémát jelentett számukra, hogy ERP terén sem sikerült megtalálniuk azt a rendszert, amellyel megvalósíthatták volna a stabil webshop-ERP integrációt, a rendszerek közötti gördülékeny információáramlást.

2021-ben váltottak Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerre. Ezt követően a meglévő webshop lecserélésére kerestek olyan megoldást, amely rendelkezik a viszonteladói partnereik számára fontos funkciókkal. Lényeges volt számukra, hogy a viszonteladók számára megkönnyítsék az újrarendelést, rendelési lista összeállítására, illetve kedvencek kategóriát létrehozására legyen lehetőségük.

Emellett fontos volt az egyedi B2B árkonstrukciók kialakításának lehetősége, az árrések, összetett árazás kezelésének lehetősége (ügyfelek csak a bejelentkezést követően láthassák az árakat), a naprakész raktárkészlet információk nyújtása, illetve a különböző jogosultságok kezelése. Mivel CM ERP-t használtak, így kulcsfontosságú volt, hogy megfelelő szinkron legyen a vállalatirányítási rendszer és a webshop között.


Megoldás

Az Adves újonnan induló webshopjához a Logishop webshop megoldást választotta, amelynek funkciói biztosították a rendkívül széles termékskála hatékony és gyors kezelését, a B2B és a B2C szegmens kiszolgálását is.

A viszonteladói partnerek döntéshozatali folyamatának megkönnyítése érdekében olyan szolgáltatások kerültek az online értékesítési platformra, mint az egyedi partnerre szabott árlisták,a készletek feltüntetése, a gyors keresést és szűrést segítő funkciók, az eltérő felhasználói jogosultságok kezelése, a korábbi rendelések megtekintése.

Lehetővé vált a partnerek számára hírlevél küldése, illetve olyan kényelmi funkciók nyújtása, mint például a Kedvencek szegmens létrehozása, a beszállítók munkáit megkönnyítő, előre összeállított terméklisták összeállítása.


Eredmények

Az adves.hu webshop élesítését követően már zökkenőmentesen ki tudja szolgálni B2C és B2B partnereiket egyaránt. A webshop támogatja a beszerzők munkáját, a naprakész adatokból pontosan látható, a készletek hogyan alakulnak. A gördülékeny információáramlás tehermentesíti a vállalat munkatársait.

A vállalat a kedvező hatások közé sorolja azt is, hogy a LogiNet e-commerce tapasztalatának köszönhetően olyan best-practice megoldások épültek be a webshopba, amelyet csak a nagyobb cégeknél alkalmaznak.


A Logishop webshop megoldás magában foglalja a standard megoldás előnyeit és lehetőséget nyújt a további egyedi fejlesztésre. A rendszer mind B2B, mind B2C webáruház esetében alkalmazható, integrálható más külső rendszerekkel és lehetőséget biztosít az e-commerce ökoszisztéma kiépítésére. Hogyan alkalmazhatod a webáruházadnál sikeresen a terméket? Kérd ki a LogiNet szakembereinek tanácsát!