Közös Digital Workshopot tart a Google és a LogiNet
Idén ősszel a Google Magyarországgal együttműködésben megtartott Digital Workshopra várjuk az e-kereskedőket, vállalkozásokat, akik szeretnék feltérképezni és megfelelően megválaszolni a legújabb mobil piaci trendeket és felhasználói szokásokat, fellendítenék mobil értékesítésüket.
Az ingyenes programsorozat első alkalmára, október 2-án 14:00 órára, a budapesti Google Groundra (A Grund, Nagytemplom utca 30, 1082) várjuk az érdeklődőket. Az első Digital Workshopon a résztvevők megtudhatják, hogy az okostelefonok elterjedésével hogyan alakulnak át a felhasználói szokások és hogyan tehetnek szert versenyelőnyre ezen a változó mobil e-kereskedelmi piacon. Körbejárjuk, érdemes-e egy új értékesítési csatornán, shop applikáción is megszólítani a felhasználókat.
Az első, október 2-i Digital Workshop - Mobil értékesítés alapok
- mire kell felkészülnie vállalkozásának a „mobile first”, és az „app-világban”
- eléri-e vásárlóit, a mobil világ felhasználót, ha „csupán” webshoppal rendelkezik
- eléri-e őket mobilra optimalizált webshoppal
- mi pontosan a különbség a webshop, a reszponzív webshop és az appshop között
- valóban új mobil értékestési csatorna nyílik az appshoppal, ahol akár háromszor magasabb konverziót el lehet érni
- mivel nyújt többet egy shop applikáció mint a mobilra optimalizált webshop
- miket érdemes mérlegelni, ha úgy dönt, hogy saját céges mobilshop applikációt indít
- valóban hosszadalmas és költséges egyedi fejlesztések nélkül is rendelkezhet saját appshoppal
- a Scitec Nutrition e-commerce vezetője megosztja tapasztalatait arról, hogyan reagáltak a mobil felhasználói trendek változására
Ingyenes regisztráció
Az eseményen a részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött, mivel a férőhelyek száma limitált.
Az eseményt Facebook oldalunkon is megtalálja, azonban hivatalosan regisztrálni csak Digital Worksop felületén tud.
A második,október 25-i Digital Workshop - Mobil értékesítés haladó
A második, október 25-i eseményen mélyebben megvizsgáljuk az applikációk, azon belül a shop applikáció természetét, a benne rejlő innovatív lehetőségeket. Egy appshop ugyanis nem csak új értékesítési csatornaként funkcionál, promóciós eszköz is, egyedi kommunikációs csatorna, átjárást biztosító kapocs az online és offline értékesítési platformok közt. Megmutatjuk, hogyan profitálhat ebből a vállalkozása.
Digitális felzárkóztatás a Digitial Workshop programokkal
A Google külső partnerekkel közösen szervezett Digital Workshop programsorozata a KKV-k digitális képességét, valamint online jelenlétét hivatott fellendíteni. A kis- és középvállalatok fele semmilyen online jelenléttel nem rendelkezik, és a cégek egyharmadának egyáltalán nincs marketing tevékenysége*.
A vállalkozások fejlődéséhez és növekedéséhez azonban elengedhetetlen, hogy készen álljanak a digitális átalakulásra, melyen jelenleg az európai gazdaság és társadalmon keresztül megy, a megfelelő eszközökkel tudják elérni vásárlóikat, akik naponta több mint 5 órát töltenek online és vásárlási folyamataik 65%-át mobiltelefonról indítják*.
Idáig 35 ezer kis- és középvállalkozás vett részt az online képzéseken, vagy a 100 Digital Workshop és a 4000 konzultáció valamelyikén.
A Google „Grow with Google” platform alatt egyesülő ingyenes képzései, személyes konzultációs lehetőségei, eszközei országszerte elérhetőek diákok, vállalkozók és munkavállalók számára is online és offline formában is.
*Forrás: Google