Különdíjat nyert az Auchan shop applikációja
17. alkalommal rendezték meg az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét, "Az Év Honlapja" pályázatát. A versenyre összesen 200 nevezés érkezett. A LogiNet által fejlesztett, Mcomapp termékünkön alapuló Auchan shop applikáció Különdíjat nyert el Az Év Applikációja kategóriában.
A díjátadóra november 14-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciája, a Marketing Summit Hungary első estéjén került sor. "Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István László, a pályázat alapítója, ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket" – számolt be az eseményről azevhonlapja.hu.
“Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Manapság számos olyan dolgot megvalósíthatunk, amely eddig nem is létezett. Akár egyetlen gombnyomással a rendelkezésünkre áll a legújabb technológia, hogy egy forradalmi üzleti modellt alkothassunk! Az életünk minden területére hatással van a digitalizáció, miért kímélné épp a marketinget? Azok, akik most az innováció élére állnak, hosszútávú versenyelőnyt szerezhetnek.” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
Idén nemcsak a magyar nyelvű pályaműveket, de magyar fejlesztők angol nyelvű munkáit is várták a versenybe, amelyekből a legjobbak továbbjuthatnak a nemzetközi “World Summit Award” 2019. évi versenyébe.
A legtöbb nevezés az e-kereskedelem (22), a B2B (19) és a Szolgáltatás (19) kategóriába érkezett. A szakmai zsűri 57 díjazottat választott ki, amelyek között egy ifjúsági nyertes is szerepelt.
Díjat nyert többek között az Answear.hu, a Nosalty alkalmazás, a Lidl weboldala, a MOL Limo honlap, a Semmelweis Egyetem és a BringaSport, a Magyar Kerékpáros Szövetség és a Budapest Music Center honlapja, valamint a Sága és a Praktiker webshopja is.
2018 Abszolút Év Honlapja győztese Miskolc Megyei Jogú Városának honlapja lett. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron ötödik alkalommal Debrecen városa kapta meg.