Számos újdonság a Logishop webshop legfrissebb, 2024.4 verziójában

A Logishop webshop legújabb fejlesztései a régiók létrehozására, a márka végoldalra, és az admin API-ra fókuszáltak

A Logishop legfrissebb verziója a régiók létrehozása és sorrendezése terén hozott újdonságokat. A tulajdonos egyszerűen módosíthatja a webáruház különböző oldalain szereplő tartalmi blokkokat, azaz „régiókat”, ezáltal rugalmasan hozzáigazíthatja a megjelenést a szezonális kampányokhoz, a különféle célcsoportokhoz, vagy az aktuális marketing stratégiához. További újdonság, hogy a vásárlók dedikált márkaoldalakon tekinthetik meg az adott márkához tartozó termékeket (vagy variánsokat), valamint rövid és hosszú márkaleírásokat. Az admin API, ERP API és middleware integráció pedig lehetővé teszi a Logishop termékadatainak egyszerű szinkronizálását külső rendszerekből.


Új funkciók, újdonságok a 2024.4-es Logishop webshop verzióban

1. Régiók létrehozása és sorrendezése

A webáruház megjelenésének egyik kulcseleme, hogy a tartalmakat könnyen és egyszerűen lehessen szerkeszteni. Az új „Régiók létrehozása és sorrendezése” funkció ezt támogatja: lehetővé teszi, hogy a tulajdonos a webáruház különböző oldalain (például főoldal, terméklista oldal, termékoldal, kosár, fejléc, lábléc) rugalmasan elhelyezhesse, illetve átrendezhesse a különféle tartalmi blokkokat, azaz a „régiókat”.

A korábbihoz képest már nem csak a főoldalon lehet a régiókat kezelni és azok sorrendjét szabadon módosítani. Újdonság, hogy új régiók is létrehozhatók az adminisztrációs felületről, és meghatározható, hogy mely felhasználói csoportok (például bejelentkezett vásárlók, B2B vagy B2C partnerek) láthatják az adott régiót.

Hogyan valósul meg a Logishopban?

Az adminisztrációs felületen minden „pozíció” (főoldal, listaoldal, termékoldal, fejléc, lábléc, kosár) külön tabként jelenik meg. Itt drag-and-drop módszerrel rendezhetők a régiók, új régiók hozhatók létre, illetve a meglévők szerkeszthetők és törölhetők. Az elérhető régiótípusok széles skálán mozognak: bannerek, tartalom kártyák, GYIK, USP-régiók, márka logók, termék carousel, hírlevél-feliratkozási szekciók stb. A hozzáférhetőség szegmens alapon állítható be, a Fejléc és Lábléc esetében pedig csak az aktiválás/inaktiválás engedélyezett.

Mikor lehet hasznos a funkció?

A funkció akkor hasznos, ha a webáruház tulajdonosa rugalmasan szeretné a megjelenést hozzáigazítani a szezonális kampányokhoz, különféle célcsoportokhoz, vagy az aktuális marketing stratégiához. Például egy téli kampány idején könnyedén átrendezhető a főoldal, új bannerek hozhatók létre, vagy épp különválaszthatók a B2B partnereknek szóló régiók.


2. Márka végoldal

A márka végoldal segítségével a webáruház új lehetőséget kap a márkák tudatosabb, vonzóbb bemutatására. A vásárlók dedikált márkaoldalakon tekinthetik meg az adott márkához tartozó termékeket (vagy variánsokat), valamint a rövid és hosszú márkaleírásokat.

A rendszerben elérhető összes márka egy gyűjtőoldalon is megjelenik, ahol az adminisztrátor beállíthatja a márka carousel és az ABC sáv megjelenítését. Így a felhasználók könnyen átböngészhetik a kínálatot, egyetlen kattintással a keresett márka betűjéhez ugorhatnak, és márkanevenként áttekinthetik a termékeket.

Hogyan valósul meg a Logishopban?

A márka gyűjtőoldalon az admin dönthet a márka carousel (márkalogó-gyűjtemény) és az A-Z sáv megjelenítéséről. Ha a felhasználó egy márkára kattint, a márka végoldalára érkezik, ahol rövid, illetve a modalban megjelenő hosszabb márkaleírás, valamint a beállítástól függően termék- vagy variánslista fogadja. Az oldal nincs speciális márkaszűrővel ellátva, de a szokásos szűrési lehetőségek (ár, méret, szín) továbbra is működnek. Az URL automatikusan generálódik, igény szerint módosítható, és a SEO beállítások is rendelkezésre állnak.

Mikor lehet hasznos a funkció?

Ez a funkció akkor különösen előnyös, ha a webáruház jelentős márkakínálattal rendelkezik és a vásárlókat hatékonyabban kívánja segíteni a tájékozódásban. Ideális akkor is, ha a márka önmagában is értéket képvisel (pl. jól ismert brand), így a vásárló szívesen nézi át az adott márkához tartozó termékek teljes listáját, a márka történetét, vagy minőségi garanciáit.


3. Admin API, ERP API és middleware integráció

A Logishop admin API bevezetésével a terméktörzs külső alkalmazásból is könnyedén feltölthető és karbantartható. Az ERP API middleware teljes mértékben ezt az admin interfészt használja, így az ERP-ből érkező adatok automatikusan és egyszerűen szinkronizálhatók a Logishop rendszerével. Ezzel a megoldással hatékonyabbá válik a termékinformációk kezelésének folyamata, és egyúttal egyszerűbbé válik a Logishophoz történő integráció.

Tudj meg többet a 2024.4-es Logishop verzióról!