Megújult a LogiNet céges honlapja
A vásárlói igényekhez és piaci trendekhez kapcsolódó változásokat mindig érdemes lekövetni vállalatunk bővülésének megőrzéséhez. Ehhez kulcsterületet jelent marketingkommunikációnk, ezen belül a honlapunk fejlesztése. Ennek egyik fontos állomásaként az év elejére megújítottuk weboldalunkat, a loginet.hu-t. Az új felület letisztult szerkezettel, naprakész design-nal, célcsoportunk nyelvén íródott tartalommal, gyors kapcsolatfelvételi lehetőségekkel kínál belépési pontot a LogiNet világába régi és új partnereknek, leendő munkatársainknak egyaránt.
Mi változott, miért érdemes a loginet.hu-t felfedezni?
Új külső, több tartalom, letisztult, könnyen kezelhető formában: az oldal elemeit úgy gondoltuk újra, hogy megkönnyítse a látogatók dolgát. Időt spórol számukra, ha szeretnék megérteni, hogyan teheti sikeresebbé vállalkozásuk munkáját egy e-kereskedelmi specialista szoftverfejlesztő cég. Szolgáltatásainkat, termékeinket, munkánkat mind érthető nyelven, üzletileg lényeges szempontokból mutatjuk be. Arra fókuszálunk, hogy bemutassuk, megoldásaink milyen kézzel fogható előnyöket biztosítanak partnereinknek.
Ide kapcsolódik, hogy a felületen a tartalmak angol nyelven is elérhetővé váltak, ami egyszerre erősíti a nyitást a külföldi partnerek felé, teszi könnyebbé a LogiNet bemutatkozását a hazai, többnyelvű háttérrel dolgozó nagyvállalatok irányába egyaránt.
„A honlap megújításakor több szempontot tartottunk szem előtt. Szerettünk volna reagálni arra a változásra, hogy egy-egy új projekt indításához IT fejlesztéseknél is egyre inkább üzleti területről érkező döntéshozókat kell meggyőznünk informatikai szakemberek helyett. Ez tartalmilag teljesen más felépítést, nyelvezetet kíván meg. Egyszerűen, érthetően, üzleti érvek mentén kell bemutatnunk a szolgáltatásokat, termékeket, azok előnyeit és azt, mit nyerhetnek a partnereink azzal a szaktudással, amellyel mindezt megvalósítjuk.”
– meséli a honlap megújításáról Mészáros Kata, a LogiNet Systems Kft. marketing menedzsere.
Digitális tudástár, online találkozási pont
„A weboldalt kibővítettük a digitális termékkínálatunk aloldalaival is (webshop ökoszisztéma, mobilshop applikáció, archivátor, karrierportál, szabadságnyilvántartó, logisztikai és üzletkötői munkát megkönnyítő eszközeink), könnyebbé tettük a korábbi munkáink áttekintését, megjelenítettük szakmai díjainkat, elismeréseinket a felületen. Ezeken túl igyekeztünk felhasználni a korábbi látogatóink visszajelzéseit is. Ez leginkább a szerkezet egyszerűsítését takarta a könnyebb befogadhatóság érdekében. De a cég növekedését szem előtt tartva a leendő munkatársainkra is gondoltunk az oldal kialakításakor. Olyan karrier oldalt hoztunk létre számukra, amely leegyszerűsíti a pozíciók kapcsán a keresés és jelentkezési folyamat teendőit.”
„Nemcsak még egy üres, reprezentatív céges oldalt szerettünk volna neten, hanem egy élő-frissülő-elérhető digitális tudástárat, online találkozási pontot a márkával, ami bárkinek elérhető, ha a LogiNetet keresi. Ez adta a fejlesztés ritmusát, mozgatórugóit.”
– zárja összegzését Mészáros Kata.