Folytatódik a Business & Mobile workshop sorozatunk

Business & Mobile - Értékesítést generáló mobil ügyfélélmény

Második Digital Workshopunk az értékesítést generáló mobil ügyfélélmény, a vásárlói lojalitás növelése és az online-offline értékesítési csatornák shop applikációval történő összehangolása köré épül. Vendégelőadónk ezúttal a saját shop applikációval rendelkező Praktiker.

Business & Mobile - Értékesítést generáló mobil ügyfélélmény Digital Workshopunkra október 25-én 09:30 órára, a budapesti Google Groundra (A Grund, Nagytemplom utca 30, 1082) várjuk az érdeklődőket.

A résztvevők megtudhatják, hogyan lehet hasznos információval kiszolgálni és vásárlásra ösztönözni az állandóan az online térben mozgó felhasználókat, hogyan tudja a shop applikációt összekötő kapocsként használni az értékesítési csatornák között és hogyan tudja a mobilban rejlő speciális lehetőségeket kihasználni, hogy kimagasló omnichannel ügyfélélményt érjen el. A Praktiker e-commerce vezetője, Hallgat László arról számol be, milyen esetekben használható sikeresen az appshop és gyakorlati példákat is hoz az integrált ügyfélélmény kialakítására.


Miről lesz szó?

  • Hogyan változtatta meg a mobil az ügyfelek viselkedését és elvárásait egy márkával, vállalkozása működésével szemben?
  • Hogyan tudja vállalkozása a mobil applikációt összekötő kapocsként használni az online mobil, webes és az offline bolti csatornák összekötésére?
  • felhasználói élmény növelésével hogyan tudja a lojalitást erősíteni és ezzel magasabb kosárértékeket elérni?
  • Konkrét példákkal nézzük meg, hogy mennyit nyerhet vállalkozása a mobil ügyfélélmény javításával.
  • Vendégelőadónk a saját shop applikációval rendelkező Praktiker. Gyakorlati tapasztalatokat hallhatunk egy appshop bevezetéséről.

Ingyenes regisztráció

Az eseményen a részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött, mivel a férőhelyek száma limitált.
Az eseményt Facebook oldalunkon is megtalálja, azonban hivatalosan regisztrálni csak Digital Workshop felületén tud.