Ragadd meg a mobilvásárlás pillanatát!
Máriás Zsigmond, a LogiNet ügyvezetője az IT Business Magazin Anno Futurum 2018 jövő évi trendeket előrejelző különszámában beszélt arról, hogyan tudja kiszolgálni egy saját mobilshop applikáció a növekvő mobil vásárlói szegmenst.
Kiemelt felhasználói élményt, hűséges ügyfeleket és plusz online árbevételt hoz a vállalatoknak a mobilshop applikáció. A saját appshop nyitásában a LogiNet Systems Kft. Mcomapp megoldása segít – írja az IT Business Magazin.
– Ha már van webshopja a cégnek, miért foglalkozzon mobilshop applikációval?
– Egy új vásárlói szegmens dominálja az online teret: a látogatók több mint 50 százaléka érkezik mobilról – külföldön akár a 80 százalékot is eléri ez az arány. Ez az új szegmens a mobilvásárló, aki menet közben, a vonaton, buszon vagy netán a reggeli kávéja mellett egy mobileszközt használ, miközben vásárlási impulzusok érik. A vállalatoknak ezt a vásárlási pillanatot kell megragadniuk, tehát amikor a felhasználó aktívan érdeklődik egy termék iránt. A mobil célcsoport könnyen érthető, személyre szabott ajánlatokra, üzenetekre reagál, gyorsan dönt és vásárol. Mindezt a kezében lévő mobileszköz teszi lehetővé. Itt jelenhetnek meg a vállalkozások megoldást nyújtva egy saját vásárlói felülettel, egy appshoppal.
– Saját appshopra minden vállalatnak szüksége van?
– A mobilos alkalmazásoknak most van itt az idejük, a felhasználók a mobilon töltött idő több mint 80 százalékában appokat használnak. Kényelmes, egyszerű a vásárlás általuk, így nem meglepő, hogy a sikeresen befejezett mobilvásárlások aránya folyamatosan nő. A saját appshop indítása a kiemelt mobil-felhasználói élmény mellett hűségesebb vásárlókat, magasabb konverziós rátát és az e-commerce szereplők által régóta megálmodott omnichannel megoldás felé vezető utat is jelenti. Egy vállalkozás onnan tudhatja, hogy hűségesek a vásárlói, ha felkerült az appja a mobiljukra. Cégünk a saját appshop megnyitásában segít a három-négy hónap alatt testre szabható Mcomapp megoldással.