Szakmai elismerésben részesült az Ecommerce növekedés ebookunk
A LogiNet először indult a Marketing Szövetség szakmai pályázatán, a rekordszámú jelentkezést hozó Marketing Diamond Awardson, ahol marketing gyémánt elismerésben részesült. A díjat az "Ecommerce növekedés sikerkönyv" ebook megalkotása és promotálása kapta.
Marketing gyémánt elismeréssel távozott a Marketing Szövetség kisebb cégek és alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait díjazó megmérettetéséről, a Marketing Diamond Awardsról a LogiNet. A hatodik alkalommal megrendezett szakmai megmérettetésre rekordszámú, 125 pályázat érkezett a januári határidőig, és ennek megfelelően korábban nem látott számú díjazottat hirdettek.
A díj történetében először videós tartalmakban mutatták be a 24 early bird pályázót, amelyen a LogiNet is helyet kapott.
Gyémántot ért az "Ecommerce növekedés sikerkönyv" kampánya
A LogiNet a tartalommarketing kategóriában nevezett az "Ecommerce növekedés sikerkönyv ebook megalkotása és promotálása" projektjével, amit szakmailag kimagaslónak ítélt meg a zsűri.
A LogiNet Systems Kft. ingyenesen elérhető, 80 oldalas Ecommerce növekedés sikerkönyve azért született, hogy ecommerce tapasztalatával képezze, segítse a kereskedelmi szektorban tevékenykedő hazai KKV-k felső szegmensét és a nagyvállalatokat. Az e-kereskedelem óriási lendületet kapott az elmúlt években, miközben a hazai vállalatok körében végzett kutatásokból az szűrődött ki, hogy az online értékesítéssel kapcsolatos ismeretek, tudás hiányos.
"Hiszünk abban, hogy ezzel a könyvvel formálhatjuk és edukálhatjuk a hazai piacot. Úgy érezzük, olyat alkottunk, ami egyedülállónak számít a hazai piacon, olyan színvonalat képvisel, ami érdemes arra, hogy egy szakmai zsűri elé tárjunk. Örülök az elismerésnek, ez egy komoly szakmai visszajelzés számunkra, hogy jó úton haladunk"
- értékelte a díjat Mészáros Kata, a LogiNet marketingvezetője.
A hivatalos díjátadóra február 11-12-én került sor a Lounge Group Székházában.
Az elismert szakmai zsűri értékelése alapján „Az Év Megbízója” a Billingo Technologies Zrt., „Az Év Ügynöksége” a Kreatív Vonalak Kft., az „Az Év Marketingnagykövete” pedig a Klausz Social Group Kft. lett. Emellett a Lounge különdíjában részesült még a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház csapata is.
Hogyan népszerűsítettük az ingyenes Ecommerce növekedés sikerkönyvet?
Az Ecommerce növekedés ebook tartalma nem csupán egyetlen témára fókuszál, hanem mindazokra a kérdésekre választ ad, amelyek az e-kereskedelemmel kapcsolatban felmerülnek, ami foglalkoztatja az itt tevékenykedő cégeket, kihívást jelent számukra, amit fejleszteniük kellene a növekedés érdekében. A kézikönyvben az a cég is megtalálja kérdéseire a választ, aki a webáruház indításának nehézségeivel küszködik, és az is, aki meglévő platformján a forgalom további növelését szeretné elérni.
A kiadványhoz kapcsolódó marketingkampány főbb elemei:
- A LogiNet honlapján promo paneleket helyeztünk, több cikk készült a kiadvány fejezeteihez kapcsolódóan a honlapon. A kiadványnak szentelt landing page-en az érdeklődők beleolvasnak az egyes fejezetekbe, az egyes szakértők megszólalásaiba.
- A közösségi médiában az ebookról szóló cikkek, az egyes fejezeteihez kötődő tartalmak posztolása és hirdetése történt meg. Sorozatosak az ebook letöltésre ösztönző kampányok, a landing oldalra terelő és lead kampányok.
- A Google Ads-ben folyamatosak a kampányok.
- E-mail kampány keretében megosztottuk az adatbázisunkban szereplőkkel.
- Az ebook-hoz PR-tevékenység kapcsolódott: sajtómegjelenések a releváns médiumokban
- Az ebook-ot online és offline, a témához kapcsolódó rendezvényeken is reklámozzuk. Saját szervezésű rendezvényeinken a könyvben megszólaló szakértőket, vállalatvezetőket is felkértük előadás megtartására.
Töltsd le a Marketing Szövetség által díjazott ebookot!