Karrier a LogiNetnél: értékteremtő munka, jó közösségben
A LogiNetnél csapatként közösen teszünk azért, hogy nyitott, támogató légkört teremtsünk, ahová jó tartozni. Ehhez az egyik legfontosabb elvünk: fejlesztői állásainkkal a munkádnak értelme lesz. Nálunk az ötleted érték, a véleményed számít, a projektek komolyak. A motivációt pedig mindig előrejutási lehetőségekkel és az élethelyzetedhez alkalmazkodó munkakörülményekkel háláljuk meg. Amennyiben benned is olyan tehetséges programozót, backend, frontend, Android vagy iOS fejlesztőt, tesztelőt, UX specialistát, üzleti tanácsadót, managert tisztelhetünk, aki ezt keresi, légy üdvözölve!
Ez a cikk néhány gyors pontban foglalja össze a legfontosabbakat munkánkról, projektjeinkről, jelentkezési folyamatról. Mindezt Lovas-Bella Adrienn, a Loginet HR Managere segítségével.
Miért jobb a LogiNetnél dolgozni, mint más IT cégnél?
Az IT cégek elsőre nagyon hasonlíthatnak, de a LogiNetnek megvannak az egyedi tulajdonságai, amelyek kiemelik a mezőnyből. Dinamikusan fejlődő középvállalat vagyunk, ami sok tekintetben eltér egy induló vállalkozástól épp úgy, mint egy multitól. Egy kis garázscégnél lehet ugyan, hogy rendkívül kötetlen a hangulat, nagyfokú a szabadság, de legtöbbször ez együtt jár a kialakult munkafolyamatok hiányával, valamennyi káosszal és stresszel is. Ez összefügg azzal is, amiért nagyobb projekteken sem dolgozhatunk általában ezeknél a kis cégeknél.
Egy hatalmas piaci szereplőnél ezzel szemben épp a nagyság okozhat gondokat. Könnyen válhatunk „csak egy fogaskerékké a gépezetben”. Munkavállalóként elszenvedői lehetünk a berögzült munkavégzésnek, amely sokszor nem, vagy csak lassan követi a szakmai trendeket.
Az olyan középvállalatok, mint a LogiNet ezzel szemben arany középutat kínálnak. A csapatunk tagjaként már kialakult eljárásokat követve, átlátható rendszerben, olyan nagy ügyfeleknek dolgozhatnak a munkatársaink, mint a Vodafone vagy az Auchan. Mindezt kellő rugalmasság mellett.
Ahogy Adri, a HR managerünk fogalmazott:
„Nálunk a szakmai érvek számítanak, folyamatosan keressük az új, bizonyított technológiákat, azokkal dolgozunk, nem ragaszkodunk görcsösen a bevett gyakorlathoz. Középvállalatként, ha nálunk bizonyítasz és jó vagy, akkor lehetőséged lesz alakítani a belső rendszereinket, beleszólásod lehet a munkafolyamatokba.”
A másik erősségünk a támogató, kiemelkedően jó szakmai közösség, amit biztosítunk. Gyakornokaink, junior munkatársaink mellé mindig kijelölünk egy tapasztalt mentort a saját területéről, aki heteken-hónapokon át segíti, támogatja a munkáját. Így az új csapattagok folyamatos visszajelzés mellett, nyugodtan tanulhatnak bele a munkakörükbe, a fontos projektekbe pedig azután kapcsolódhatnak bele, hogy teljesen felkészültek a feladatra. Szakmailag magas szintű munkát várunk el, de tekintettel vagyunk az életedre is. Hiszen a kiegyensúlyozottság ugyanúgy kulcs, hogy szakmailag is a legtöbbet tudd kihozni magadból.
Fejlesztőként fontos lehet: ügyvezetőnk diplomás programozó matematikus, projektmanagereink nagyobb része is ilyen pályáról érkezett. Tudják, miről szól a munka, könnyű velük szót érteni szakmai kérdésekben, nem várnak el lehetetlent egy projektnél.
Miért éri meg junior programozóként velünk dolgoznod?
Ami junior munkatársként különösen fontos lehet, hogy a tehetséget gyors előrejutással ismerjük el a LogiNetnél. Fejlesztőként, tesztelőként nem kell hosszú éveket várni, megfelelő felkészültséggel hamar fontos projekt részese lehet egy új munkatársunk.
Valamint minden csapattagunkat egy komplett munkavállalói-csomag is várja. Adri a következőket emelte ki:
„LogiNetesként a következőkre számíthatunk – angol nyelvű oktatás, képzések, konferencia látogatási támogatás, kondibérlet, meglepetésnapok (néha egészségesek, néha kevésbé), rendszeres csapatépítők. Emellett az irodában mindenki szabadon fogyaszthat kávét, teát, müzlit, plusz modern, jó géppark vár ránk egy szép környezetben. De a legfontosabb: a fejlesztőink komoly, összetett projekteken dolgozhatnak úgy, hogy mindez biztosított.”
Mi tesz minket értékes munkahellyé senior fejlesztőként?
A sor elejére itt a stabilitást vennénk, amit kínálunk. Nem kísérletezünk gyermekcipőben járó technológiákkal, olyan keretrendszerekkel, programnyelvekkel dolgozunk, amelyek bizonyítottak, folyamatos lehet esetükben a támogatás, fejlesztés, szakember-utánpótlás. Mivel kiemelt értéknek tekintjük a jó munkatársakat, így a csapattagok is ritkán cserélődnek. A munka így kiszámíthatóan, folyamatosan fejlődhet.
Mivel egyre több olyan kollégánk van, akinek gyermekei vannak, ezért erre is nagy hangsúlyt fordítunk. A csapattagok rugalmasan oszthatják be a munkaidőt, elérhető home office is. Odafigyelünk arra is, hogy elismerjük azokat a munkatársainkat, akik hosszabb ideje velünk dolgoznak. Jubileumok esetén, amikor 5 vagy 10 éve van valaki a cégnél, mindig készülünk valami figyelmességgel. Ezeken túl vannak családi programok: gyermeknap, mikulásnap, amik mindig jó hangulatban telnek a gyerekekkel.
Milyen embereket keresünk?
Akik igényesek a munkájukra és szeretnek fejlődni. Irodán belül képzett szakemberekkel dolgozunk, inspiráló a szakmai légkör, mindenki szereti, amit csinál.
Hogyan kezdődik a munkád a cégnél, mire számíts a felvételed után?
A jelentkezés után természetesen senkit nem dobunk egyből a mélyvízbe. Van egy onboarding / beilleszkedést segítő folyamatunk, ami már az első nap előtt elkezdődik. Közvetlenül azután, hogy valaki elfogadja az ajánlatot.
„Az új munkatársunk felvételekor folyamatos a kapcsolattartás az első munkanapig és azután is a próbaidő teljes időszaka alatt. A csapatnak már az előző napokban, hetekben érkezik az információ, miszerint új ember érkezik. Az új belépő kitölt egy adatbekérőt. Így könnyebben megy egymás megismerése, megvannak az első közös témák. Az új csapattagnak az érkezés után megmutatjuk az asztalát, az irodát, a munkatársakat. Van egy belső céges online lexikonunk, ahol mindenkinek utána olvashat. Az első nap a beilleszkedésről szól.”
Adri ezen felül kiemelte, hogy az odafigyelés nem ér véget a próbaidő lejártával sem:
„Időközönként mindenkivel leülünk és átbeszéljük, hogyan érzi magát, szüksége van-e bármire, milyen meglátásai vannak.”
A kezdeti beilleszkedést egy tájékoztató beszélgetés teszi teljessé a marketing vezetőnkkel. Mészáros Kata elmeséli, pontosan milyen főbb projektek keretében, milyen partnereknek és célokért dolgozik a cég. Plusz az is kiderül, hogy miként illeszkedik a nagy képbe az a tudás, amivel az új kolléga rendelkezik.
Hogyan lehet hozzánk jelentkezni?
Jelentkezni két úton lehet:
- Van egy Karrier-oldalunk. Itt könnyen kezelhető felületen jelentkezhet bárki a pozíciókra. Nem kérünk sok adatot, egyszerű és gyors a használata.
- Név és pozíció megjelölésével e-mailként várjuk a jelentkezéseket a karrier@loginet.hu címre. Amire szükségünk van: CV és/vagy link a LinkedIn profilhoz.
Ki lesz a segítőd a felvételi és munkaügyi teendők során?
Lovas-Bella Adrienn |
A kiválasztást, beilleszkedést, HR folyamatokat Lovas-Bella Adrienn, a LogiNet HR managere irányítja, fogja össze. Legyen szó munkaeszköz igényről, konferencia támogatásról, bármilyen ki- és belépéshez, pénzügyekhez, feladatkörökhöz, munkavégzéshez kapcsolódó kérdésről, Adriennre bárki nyugodtan számíthat a csapatból. Adri ráadásul ezt nagyon komolyan is gondolja, ahogy fogalmazott
„Annál jobb érzés nincs, amikor egy új csapattagot látok boldogan, motiváltan sétálni az iroda folyosóján. A feladatom során nemcsak szakmailag keresem a megfelelő jelöltet egy pozícióra. Ugyanolyan lényeges, hogy emberileg is összhangban legyen velünk, loginetesekkel. Amikor itt van és elkezd a csapat részeként dolgozni, az mindig egy fontos pillanat, kis győzelem.”