Több új funkcióval bővült a Logishop webshop – itt a 3.8 verzió
A Logishop webshop legfrissebb 3.8 verziója számos új funkciót tartalmaz. A verziófrissítéssel az ügyfelek beállíthatnak többféle új forgalomnövelő kedvezményt, könnyedén beilleszthetik a Google Analytics, Google Ads és Facebook követőkódokat, és megfelelhetnek az akciózásra vonatkozó a törvényi szabályozásnak. A verziófrissítést a Logishop webshop megoldással rendelkező ügyfelek ingyenesen érhetik el. Az első negyedévi verziófrissítés után, a Cégmenedzsert követve, 2023. harmadik negyedévében lehet számítani a következő újdonságokra.
Tavasszal újabb verziófrissítésre került sor a Logishop webshopban. A LogiNet célja továbbra is az, hogy a folyamatos fejlesztésekkel lehetővé tegye ügyfelei számára a piaci változásokhoz való gyors alkalmazkodást, illetve, hogy alkalmazásukkal a versenytársak elé kerülhessenek.
A 3.8 verzió frissítései több olyan területet is érintenek, amelyre az elmúlt időszakban hatottak a törvényi szabályozás változásai, emellett átláthatóbbá, gördülékenyebbé teszik az admin felület kezelését, hozzájárulnak a felhasználói élmény növeléséhez.
A Logishop webshop szoftver verziófrissítését a Cégmenedzser vállalatirányítási rendszer termékfrissítésével összehangoltan végeztük, az elmúlt időszak újdonságai ezért most egyszerre érkeztek meg a webshopokba. (A Logishop webshopba már előzetesen integrálva van a Cégmenedzser ERP-je.).
A Logishop webshop 3.8 verzió újdonságai
Ismerd meg a 4 nagyobb területet felölelő fejlesztéseinket, amelyeket a Logishop webshop megoldással rendelkező ügyfelek már élesben használhatnak.
Vásárlást ösztönző, konverziónövelő kedvezményrendszer a webshopban
A Logishop webshop új funkció lehetővé teszik az ügyfélnek, hogy jóval szélesebb kínálatból választhassa ki azt az értékesítési stratégiát, amivel elérheti a célját.
A konverzió generálást – ahol a cél olyan termék értékesítése, amit eredetileg nem feltétlenül akart megvásárolni a látogató – támogatja a Termékszintű árkedvezmény és a Kosár szintű kedvezmény funkció. Az előbbi esetben a termékekre vagy terméklistákra vonatkozó kedvezményt, míg az utóbbinál a kosár végösszeghez kötött kedvezményt állíthat be a kereskedő.
A legújabb frissítéssel a kereskedő hatékonyan tudja támogatni az upsell stratégiáját is, ahol a cél, hogy a vevő a már megvásárolt termék mellé kapcsolódó, kiegészítő terméket vegyen, azaz nőjön a kosárérték. Lehetőség van arra, hogy meghatározott termékek kosárba helyezése esetén további kedvezményes termékeket ajánljon fel (termék upsell funkció), illetve a rendszer kedvezményes termékeket ajánljon fel a vásárlónak meghatározott kosárérték elérése esetén (kosár upsell funkció).
Meghatározott termékek kosárba helyezése esetén lehetőség van ajándék termékek felajánlására (termék ajándék funkció), illetve megadott kosár összeghatár felett ajándék termékek nyújtására (kosár ajándék funkció).
Termékszállítási kedvezmény funkcióval is a kosárérték növelésére ösztönözheti a vevőt a kereskedő: ingyenes szállítást állíthat be listához rendelt termékekre, függetlenül a kiválasztott szállítási módtól.
A csomagajánlat funkció pedig több termékvariánst tartalmazó csomagajánlat létrehozását teszi lehetővé, ezáltal a vásárló kedvezményesen juthat hozzá az abban szereplő termékekhez.
Ügyfélélményt növelő funkciók a B2B és B2C Logishop webshopokban
A 2022. május végén életbe lépett jogszabályváltozás a felhasználói értékelések kapcsán fogalmazott meg szigorú elvárásokat. Ez a rendelkezés arra kötelezi a kereskedőket, hogy tájékoztassák a fogyasztókat arról, hogy a fogyasztói értékelések valódiságát biztosítják-e, és ha igen, milyen módon. Az értékelések paraméterezhetősége funkcióval a kereskedő beállíthatja, hogy csak azok értékelhetnek, akik vásároltak is a termékből (igazolt vásárlók), vagy értékelhet bármelyik bejelentkezett felhasználó, illetve azt is beállíthatják, hogy a shop összevonja-e egy termék variánsainak az értékelését.
A vásárlói élmény növelése céljából került be a Logishopba, hogy a rendelés összefoglaló oldalt a nem bejelentkezett vásárlók is elérhetik. Ez korábban csak regisztrált felhasználók számára volt elérhető.
A vásárlás reaktiválását támogatja az Elhagyott kosár értesítő funkció. Elhagyott kosár esetén emlékeztetőt küldhet a kereskedő, azaz a félbemaradt vásárlásra emlékeztetheti a látogatót.
A B2B webshopok esetében az újdonságok között szerepel a Lejárt számlák értesítése funkció. Ezáltal a viszonteladói partnereket - ha van olyan számlája a felhasználónak, ami lejárt és nincs teljesítve - a bejelentkezésüket követően egy figyelmeztető sáv emlékezteti a tartozásuk összeértékére. Az egyedi árlista letöltés funkció pedig lehetővé teszi a B2B ügyfeleknek, hogy a partneri felületről ezt megtehessék (csak a 10 000 termékszám alatti webáruházaknak érhető el a funkció).
Admin felület újdonságai – átláthatóbbá, gördülékenyebbé váló felület új funkciókkal
Az egyszerűbb kezelhetőség érdekében több frissítés, átalakítás történt az admin felületen. Ilyen például a lenyíló, összezárható menük, az aktuális verzió kiírása a menüszerkezetben, a kompakt, könnyen áttekinthető listanézet, a kiemelt, optimalizált szűrő megjelenés, illetve, hogy a műveletek oszlop minden Logigridben előre került és mindig látható.
A frissítés érintette a Médiatárat is, ahol az oda feltöltött képek, fájlok kereshetők, szűrhetők, a képekhez beállítható alternatív leírás (alt tag), a fájlokhoz beállítható megjelenési név többek között.
Lehetővé vált a Canonical URL kiválasztása, ami azért lényeges, mert a webshopban vannak tartalmak, melyek több URL-ről is elérhetők, ilyenek a termékek (variánsok). Az URL-ek kezelése funkció segítségével pedig az admin kezelheti a webshopban létrejött átirányításokat.
Az admin fejlesztői erőforrás nélkül bekapcsolhatja az alap követőkódokat (SEO alap paraméterezések beállítása), ezek a Google Tag Manager, a Google Analytics (Universal Analytics), a Google Analytics 4, a Google Ads Remarketing Tag, a Google Ads
Konverziókövetési, a Google Search Console HTML, a Facebook Pixel, a Pinterest Pixel, a LinkedIn Insight Tag és a TikTok Pixel.
Lehetővé vált a termék- és variánslisták exportja, importja, azaz már tömegesen is tud a kereskedő listákat tölteni.
Törvényi szabályozások követése
A felhasználói adatok könnyebb kezelését teszi lehetővé a Logishop webshop 3.8 verziója, illetve a frissítések segítik a kereskedőt abban, hogy az akciózásra vonatkozó szabályozásnak is megfeleljen.
A GDPR adatok kezelésének továbbfejlesztése keretében az adminisztrátori felületen lehetőség van beállítani, hogy a felhasználói adatok ténylegesen törlésre kerüljenek, vagy anonimizálódjanak. A webshop felületén pedig a felhasználóknak lehetősége nyílik arra, hogy közvetlenül a profiljukból letölthetik a felhasználói adataikat, illetve azokat véglegesen törölhetik.
A 2022. májusban kiadott GVH szabályozások értelmében a Versenyhivatal bármikor ellenőrizheti az adott webáruház ártörténetét. Ennek a segítésére jött létre ez a fejlesztés, amely adatbázis szintjén készült el: kérésre azonnal bemutathatja az ártörténetet a kereskedő.
Logishop webshop megoldást alkalmazó ügyfeleink
Adves Photo
Logishop STANDARD Cégmenedzser ERP-vel integrált megoldás
A fotós kellék, műszaki eszköz nagy- és kiskereskedésével foglalkozó Adves Photo B2C és B2B webshopjának lecserélésére keresett megoldást. A vállalat Cégmenedzser ERP-t használt, amelynek következtében a Logishop webshoppal történő integráció gördülékenyen haladt. A webshop 3 hónapos fejlesztési időszakot követően 2022 februárjában élesedett.
Olvasd el esettanulmányunkat!
Papírpont
Logishop STANDARD Cégmenedzser ERP-vel integrált megoldás
Az irodaszer és eszköz nagy- és kiskereskedésével foglalkozó Papírpont meglévő webáruház platformját kívánta korszerűsíteni. A cég Cégmenedzser ERP-t használt, az új B2C és B2B webshop 3 hónapos fejlesztési időszakot követően 2022 februárjában élesedett.
Olvasd el esettanulmányunkat!
Marseus
Logishop STANDARD Cégmenedzser ERP-vel integrált megoldás
A számítástechnikai eszközök nagy- és kiskereskedésével foglalkozó Marseus Computer a webshop motorjának korszerűsítésével párhuzamosan cserélte le vállalatirányítási rendszerét (ERP). A Cégmenedzser ERP és a Loginet webshop között meglévő teljes integrációnak köszönhetően az új B2C és B2B webshop 3 hónapos fejlesztési időszakot követően 2021 októberében élesedett.
Olvasd el esettanulmányunkat!
Garmin
Logishop STANDARD Cégmenedzser ERP-vel integrált megoldás
A világ vezető polgári navigációs készülék és okosóra gyártójának, a Garminnak kiemelt hazai forgalmazója, a Tacx beltéri trénerek és hajós hangrendszereket gyártó Fusion képviseletét is ellátó Navi-Gate Kft. a B2C és B2B vevői igények növekedését a korábbi webshoppal, logisztikai háttérrel nem tudta kiszolgálni, ezért új megoldást keresett. A megoldást a Logishop webshop és a Cégmenedzser ERP bevezetésében látta, mely rendszereket egyidejűleg kívánta bevezetni. A feladatok összetettsége miatt az ERP végül 2022. nyár elején indult el, a webáruház pedig szeptemberben.
Olvasd el esettanulmányunkat!
Polmetál
Logishop STANDARD Cégmenedzser ERP-vel integrált megoldás
A prémium acél építőanyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozó Polmetál Pruszynski Kft. a Logishop Cégmenedzser ERP-vel előre integrált e-commerce megoldásunkat választotta webáruháza megújításához. A 2023 elején élesedett új webshop gyors, könnyen navigálható, részletes termékinformációval segíti a B2C és B2B vásárlókat.
Olvasd el esettanulmányunkat!