B2B webshop készítés a Vespernek
A munkavédelmi eszközök forgalmazásával foglalkozó Vesper Kft. a piaci változásokra válaszul olyan webshop létrehozását látta szükségesnek, amely felhasználóbarát, modern megjelenésű és rendelkezik a számára fontos B2B funkciókkal. Partnerei professzionális online kiszolgálásához a Cégmenedzser ERP-vel előre integrált Logishop webshop megoldást választotta. A webshop 2023. második negyedévében élesedett.
shop.vesper.hu
Előzmények
A magyar tulajdonú, családi vállalkozásként létrejött Vesper Kft. 30 éve foglalkozik prémium munkavédelmi eszközök forgalmazásával. Alapításuk óta céljuk a magyar munkavállalók nyugati színvonalú, magas minőségű, költséghatékony és környezetkímélő munkavédelmének kialakítása. A svéd Skydda csoport kiemelt partnereként forgalmazzák a Guide, a Zekler valamint az L. Brador díjnyertes márkáinak termékeit, de megtalálhatók náluk többek között a Portwest, az Ardon, a Ganteline és az Immunetec vállalatok munkavédelmi eszközei is.
Úgy döntött a cég, hogy a mai követelményeknek megfelelő, felhasználóbarát, modern megjelenéssel és funkcionalitással bíró webshop megoldással teszi professzionálisabbá partnerei számára a rendelésleadás és annak teljesítésének folyamatát. Ehhez a LogiNet Cégmenedzser ERP-vel előre integrált e-commerce megoldását, a Logishop e-commerce ökoszisztémát választotta.
Megoldás
A Logishop B2B webshopjába olyan funkciók vannak beépítve, amelyek hatékonyan támogatják a viszonteladói értékesítést. Az átfogó funkcionalitás eredményeként a Vesper eleve olyan online platformmal tudott indulni, ami a B2B igényeiket szinte teljesen lefedi, és – speciális kérések esetén – csak néhány funkcióval kell azt kiegészíteni.
A Vesper webshop számos olyan funkciót tartalmaz, amely segíti a B2B partnerek gördülékeny online kiszolgálását, beleértve a partnerekre szabott egyedi árazást, a készletnyilvántartást, a termékinformációt, a rendelési előzményeket, az egy helyen elérhető információkat (pl. termék katalógus, helyettesítő termékek, riportok, vásárlási előzmények, számlák, self service támogatás).
- Egyedi B2B árazás: A webshopban a bejelentkezést követően a partner szerződött ára jeleníthető meg, az árak az ERP-ből kerülnek átvételre. Az egyedi árlista letöltés funkció pedig lehetővé teszi a B2B ügyfeleknek, hogy a partneri felületről ezt megtehessék.
- Gördülékeny integráció: A Cégmenedzser ERP-vel előre integrált Logishop webshop rendszer rendszer lehetővé teszi, hogy az ügyfél-, rendelés-, készlet- és számviteli adatok zökkenőmentesen áramolhassanak a rendszerek között. Ezáltal többek között megszűnik a hibákkal járó kézi adatbevitel, valós idejű készletet, árakat, személyre szabott promóciókat lát a felhasználó a webshopban.
- Újrarendelést támogató funkció: A webshop lehetővé teszi a kosár exportálását/importálását XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, a gyors újrarendelést. Megvalósult a termék- és variánslisták exportja, importja, azaz már tömegesen is tud a kereskedő listákat tölteni.
- A B2B ügyfelek rendelési folyamatát bevásárlólista létrehozása segíti. A kedvencek funkción belül van lehetőség a gyakran vásárolt, vagy szimpatikus termékeket listába rendezni.
- Keresés gyorsítja a termékek megtalálását. A szükséges termék kiválasztását szabadszavas kereső funkció segíti. A kereső abban az esetben is találati listát ad, amennyiben a felhasználó ékezetek nélkül keres. Emellett a lista oldalakon különböző szűrési feltételek kiválasztására van lehetőség.
- A B2B webáruház lehetővé teszi az ügyfél számára a felhasználói jogosultságok kezelését, illetve egy helyen elérheti a pénzügyi dokumentumait. Így nyomon követheti a még folyamatban lévő, vagy lezárt rendeléseket, szállítóleveleket, visszáru dokumentumokat, illetve láthatja a számláit.