MEETUP: 2019.11.13. UX / CX Design Thinking, Service Design rendezvény
Szervezők:
Kerekasztal téma szakértők:
Vásárlói szemszögéből végiggondolta és validálta már értékesítési folyamatait? Hogyan tudja vállalkozása a felhasználói élmény tervezésével növelni értékesítését? Milyen működő megoldások léteznek a területen? Digitális értékesítés és ügyfélélmény erősítése User Experience - UX, Customer Experience - CX Design Thinking, Service Design módszerekkel.
Időpont: 2019. november 13. szerda 15:00-18:00
Helyszín: Bárkert Bistro, 1013 Budapest, Ybl Miklós tér 2.
Regisztráció: Jelentkezés
Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A helyek száma korlátozott, kérjük, hogy mihamarabb jelezze részvételi szándékát! Az érvényes regisztrációról visszaigazolást küldünk legkésőbb 2019.11.08-ig.
AGENDA
14:30-15:00
Érkezés, regisztráció
15:00-15:45
Előadások
15:00-15:20
Előfordult már, hogy online vásárlásnál nem találta a kosár gombot?
Hogyan tud vállalkozása egy ügyfél fókuszú felületet kialakítani a UX módszertan felhasználásával? Értelmet nyer a Service Design, Design Thinking, UX kifejezés a gyakorlatban, egyszerűen az alapokról.
- Máriás Attila, Senior Service Designer - 22 Media - LogiNet Group
15:20-15:40
A UX módszertan szerepe a digitális transzformáció során. Ügyfélfókuszra optimalizált és ügyfélélményt nyújtó folyamatok kialakításának fontossága egy szervezetben. Értékesítési és vállalati eredményekre gyakorolt hatása, kihívások a projekt során.
- Hetényi Dénes, Lead UX&UI Designer - Vodafone
15:45-16:15
Kerekasztal beszélgetés
UNION, K&H Bank, Nestlé, Bookline, Takarék Bank
Ügyfélközpontú szervezet, vagy szervezetet átalakító ügyféligények! Hogyan kezdjem az ügyfélorientált működés kialakítást? Design Thinking, UX, CX, Service Design – egyesített erők az egyszerű vásárlási élmény érdekében. Miért erősödik fel az egységes ügyfélélmény szerepe a digitalizációval? Az ügyfélfókuszú folyamatok, az „élményvásárlás” valóban erősítheti a vállalat eredményességét?
- Almássy Gabriella, Vezérigazgató – UNION Biztosító
- Fazekas Eszter, Ügyfél és Folyamatélmény Vezető Tanácsadó – K&H Bank Zrt.
- Lévai Gábor, Chief Digital Officer – Takarékbank
- Sándor Gabriella, Marketing és Marketingkommunikációs Vezető – Bookline
- Szilva Mónika, Food Üzletág Vezető & Consumer Marketing Vezető - E-Business, Média, Insight – Nestlé
- Moderálja: Hoffer Beáta, Vezető CX Tanácsadó, Ügyfélélmény Specialista – IFUA Horváth & Partners
16:15 -17:30
Networking, falatkák, frissítő
REGISZTRÁCIÓ
Az eseményre a regisztrációs űrlapon tud jelentkezni neve, e-mail címe, a cégnév és az invitáló kapcsolattartó megadásával.
Regisztráció módosítása:
A regisztrációs űrlapon kapcsolja be az űrlap alján található "Másolatot kérek a válaszaimról" gombot. Így a megadott e-mail címére megkapja az űrlapban megadott válaszait, illetve az e-mailben a "Válasz szerkesztése" gombra kattintva bármikor tudja módosítani a megadott adatait, a résztvevők számát.
Adatkezelés:
A regisztráció során megadott adatait az Adatkezelési tájékoztatóban megfogalmazott elvek alapján kezeljük.
Dress code:
Business standard
Parkolás:
Közterületen a környező utcákban és a Várkert Bazár mélygarázsában lehetséges.
KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK
5 UX design trend, amivel 2019-ben is lenyűgözhettük a vásárlókat
Liferay portálrendszer: nagyvállalatként is élmény az online vásárlás!