IT & BUSINESS CAFÉ: 2024.09.26. Vásárlói rendelések maximalizálása

Hogyan optimalizáld B2B és B2C webshopodat?

Témaszakértők:

#UX konverzió növelés #vásárlás növelő funkciók #kereskedelmi gyakorlati tippek

A forgalom növelése elengedhetetlen a sikeres online értékesítéshez, de a valódi cél a magasabb konverziók elérése. Ezen az eseményen megtudhatod, hogyan optimalizálhatod webshopod forgalmát hatékony eszközökkel és stratégiákkal, hogy még több látogatót és vásárlót szerezz. Külön figyelmet szentelünk annak is, hogy milyen lépéseket tehetsz még karácsony előtt a forgalom maximalizálása érdekében. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, hogy webshopodat új szintre emeld!


IT & BUSINESS CAFÉ: 2024.09.26. Vásárlói rendelések maximalizálása - regisztráció


Időpont: 2024. szeptember 26, csütörtök, 14:00 -17:00

Helyszín: 22 Design & Loginet iroda | Budapest, 1117. Galvani u. 2. III. emelet

Regisztráció: Jelentkezz most űrlapunk kitöltésével!

Rendezvény típusa: workshop, személyes részvétellel

Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött. A helyek száma korlátozott, kérjük, hogy mihamarabb jelezd részvételi szándékod! Az érvényes helyfoglalásról visszaigazolást küldünk legkésőbb szeptember 23-ig.


LogiNet e-commerce workshop helyszíne: LogiNet iroda


Szakértőink

  • Kárpáti Márk - CEO, Vectra-Line
  • László Flóra- Marketing Professional, Wienerberger
  • Máriás Attila - CEO és Lead UX designer, 22.design
  • Máriás Zsigmond - CEO & E-commerce IT fejlesztési specialista, LogiNet Systems
  • Németh Dániel - CEO, Warnex-Global Zrt.

Agenda

13:45 - 14:00
Érkezés, regisztráció

14:00 - 14:25
Esemény megnyitása, résztvevők bemutatkozása

14:25 - 14:35
UX Design alapismeretek: Növeld a konverzióidat karácsony előtt!

Készülj fel a karácsonyi rohamra és növeld a konverzióidat az ünnepi szezonban! Gyere el Máriás Attila előadására, ahol betekintést nyerhetsz a UX tracking és a redesign folyamatokba, amelyek segíthetnek az ügyfeleid elégedettségének növelésében.
Az ünnepi szezon minden e-kereskedelmi vállalkozás számára kihívás. Magas a kosárelhagyás a túl sok választási lehetőség és a szállítással kapcsolatos félelmek miatt? Megnövekedett forgalommal párosult rövid oldalelhagyási idő? Az előadás során gyakorlati megoldásokat kaphatsz ezekre a problémákra!

Előadó:

  • Máriás Attila - CEO és Lead UX designer, 22.design

14:35 - 15:15
Kerekasztal beszélgetés | UX újratervezés a gyakorlatban

A kerekasztal beszélgetés során a résztvevők megvitatják a meglévő, működő online üzletek UX újratervezésének folyamatait, nehézségeit és előnyeit. Hogyan futottak neki az UX újratervezésnek, hogy javítsák az ügyfélélményt, növeljék a konverziókat, és erősítsék az ügyfélhűséget.

Témakörök:

  • Meglévő üzletek UX újratervezése: Hogyan érdemes nekifogni a UX újratervezésének egy már működő online B2C vagy B2B üzletnél? Milyen lépéseken érdemes végigmenni, és mire kell figyelni a folyamat során?
  • Folyamatok és nehézségek: Milyen kihívásokkal nézhetnek szembe a vállalkozások a UX újratervezése során? Mik a leggyakoribb buktatók, és hogyan lehet ezeket elkerülni?
  • Az újratervezés előnyei és eredményei: Milyen eredményeket érhetnek el azok a vállalkozások, amelyek sikeresen hajtják végre a UX újratervezést? Hogyan javulhat a vásárlói elégedettség és a konverziós arány?

Témaszakértők:

  • Kárpáti Márk - CEO, Vectra-Line
  • László Flóra- Marketing Professional, Wienerberger
  • Máriás Attila - CEO és Lead UX designer, 22.design

15:15 - 15:40
Kávészünet, networking

15:40 - 16:00
B2B rendelés támogató lehetőségek, melyek segítenek a viszonteladói partnerek  rendeléseit ösztönözni

Ismerd meg azokat a kulcsfontosságú rendelés ösztönző funkciókat, amelyek a B2B webáruházakban elengedhetetlenek ahhoz, hogy a partnereidet hatékonyan ösztönözd a vásárlásra 

Előadó:

  • Máriás Zsigmond - CEO & E-commerce IT fejlesztési specialista, LogiNet Systems

16:00 - 16:45
Kerekasztal beszélgetés | Viszonteladói rendelés ösztönzés: Hatékony stratégiák a digitális és hagyományos csatornákon

A kerekasztal beszélgetés során vendégeinkkel arra keressük a választ, hogyan lehet a viszonteladói partnereket még jobban ösztönözni a rendelésre, mind online, mind pedig offline eszközökkel. A beszélgetés középpontjában olyan gyakorlati megoldások és módszerek állnak, amelyek segítségével a viszonteladók aktivitása növelhető, és ezáltal az értékesítés sikeresebb lehet.

Megvizsgáljuk, hogyan lehet a digitális platformok kínálta lehetőségeket hatékonyan ötvözni a hagyományos módszerekkel, hogy eredményesebb és tartósabb üzleti kapcsolatok épülhessenek. A célunk, hogy a résztvevők konkrét ötleteket és hasznos tanácsokat kapjanak a viszonteladói hálózatuk sikeres működtetéséhez és bővítéséhez.

Témaszakértők:

  • Máriás Zsigmond - CEO & E-commerce IT fejlesztési specialista, LogiNet Systems
  • Németh Dániel - CEO, Warnex-Global Zrt. (Közép-Európa egyik legnagyobb kandallókkal foglalkozó cége)

A kötetlen szakmai beszélgetés alatt kérdezz bátran a szakértőktől! 


Regisztráció

 
 
 

Részvételi feltételek

Regisztráció:

Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az eseményre a regisztrációs űrlap kitöltésével tudsz jelentkezni neved, e-mail címed, telefonszámod és a cégnév megadásával. Az érvényes helyfoglalásról visszaigazolást küldünk legkésőbb szeptember 23-ig.

Adatkezelés: 

  • A regisztráció során megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztatóban megfogalmazott elvek alapján kezeljük.
  • Tájékoztatunk, hogy a rendezvényen kép- és hangfelvétel készülhet, amelyet a szervező marketing céllal saját online és offline csatornáin a későbbiekben közzétehet.
  • A rendezvényen való részvétellel hozzájárulsz a Rólad készült fotók és videók publikálásához.

Dress code: 
Business casual

Parkolás:
Közterületen a környező utcákban.


IT & BUSINESS CAFÉ: 2024.09.26. Vásárlói rendelések maximalizálása