Office Depot Hungary

2013-ban az  Office Depot Hungary Kft-nél új vállalatirányítási rendszer bevezetése vált szükségessé. A projekt keretein belül az Oracle JD Edwards rendszere mellett döntöttek. Az új ERP mellé olyan új integrált webshop rendszer fejlesztésére is szükség volt, amely kiváltotta a korábbi egymástól függetlenül, szigetszerű alkalmazásként működő B2B és B2C áruházakat és egy platformon egyesítette azok funkcióit. A projekt webshop beszállítói szerepét a LogiNet nyerte el.

A projekt e-commerce részét teljes egészében a LogiNet Systems Kft. végezte el, a tanácsadói, rendszerspecifikációs munkától kezdve, a programozáson, integrációs feladatokon keresztül egészen a support és üzemeltetési fázisig.

Fő elvárások

  • Folyamatosan nyitvatartó, transzparens, up-to-date felület
  • Teljesen az ODH-ra szabott megjelenés és működés
  • B2C és B2B vevők számára egy alkalmazást kell kommunikálni és karbantartani
  • JD Edwards ERP rendszerrel integrált működés, duplikált munkavégzés kizárva
  • Reszponzív design, egyetlen alkalmazásban desktop és mobil funkciók
Büszkék vagyunk, hogy az Office Depot révén egy újabb ismert és kiváló vállalat vált az ügyfelünkké, amely szolgáltatásain és termékein keresztül ügyfelek tízezreinek munkájában működik közre.
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.