LogiNet: irány a termékfejlesztés az ökoszisztéma építés
A LogiNet olyan termékek kialakítását célozza meg, amellyel az e-kereskedelmi fókuszú cégeknek a növekedési szintjükhöz illeszkedő megoldást tud ajánlani. Az e-commerce ökoszisztéma termékek mind vertikálisan támogatják a cégek fejlődését, azaz a kis- és középvállalkozások online növekedését éppúgy, mint a nagyvállalatok egyedi igényeinek lefedését, mind horizontálisan, tehát egy alap webshop rendszerhez hozzárendelhető egy mobil app, vagy a későbbiekben majd bolti digitális megoldások. Részletek Máriás Zsigmond ügyvezetőtől és Szeiler Bea product ownertől.
A LogiNet mindig is úgy tekintett magára, mint aki folyamatosan keresi azokat az innovatív lehetőségeket, amelyekkel értéket kínálhat a potenciális ügyfelei számára az e-commerce területen.
"Ha egy cég ügyfelei hasonló problémákra keresik a választ, akkor elgondolkodik azon, hogy meglévő tapasztalatait miképpen tudná egy általános, standard termékben hasznosítani. Egy tudatos továbblépésnek tekinthető az a folyamat, hogy a cég termékeket kezd kialakítani. Ez lehetőséget biztosít az ügyfeleknek arra, hogyha a tizedik emeletre akarnak felmenni, akkor ne a földszintről kelljen indulniuk, hanem a hetedikről. Másrészt a folyamatos teszteknek, a karbantartásnak következtében egy garantáltan kiváló minőségű termék jön létre" - fogalmazott Máriás Zsigmond ügyvezető.
Tudatos tervezéssel és folyamatos fejlesztésekkel épül a Logishop
“A termék kialakítása egy tudatos stratégia mentén alakul ki, amelynek alapeleme a vízió, a roadmap, amit release ciklusokra bontunk. A piaci igények alapján frissül a roadmap, ezért a fejlesztési folyamat működtetése napi tevékenységnek tekinthető” - magyarázta Szeiler Bea product owner.
A LogiNet e-commerce fejlesztésben szerzett több mint 10 éves gyakorlatát építette be a Logishop webshopba, azokra a kulcsfontosságú megoldásokra összpontosított, amelyek megkönnyítik a felhasználó vásárlását és növelik a kosárértéket. Olyan konverziónövelő megoldások kerülnek a termékbe, mint például az árösszehasonlító oldalakkal meglévő integrációk, SEO szempontból nyújtott támogatások, UX Design best practice-k, saját fejlesztésű termékkereső. A termék a B2B és a B2C felhasználók igényeire is specifikus megoldásokat nyújt.
A Logishop webshop termék az ökoszisztéma egyik biztos alapja, a már meglévő Mcomapp mobilshop termék mellett. A termékre különböző szolgáltatási csomagokat alakított ki a LogiNet az eltérő ügyfél igények mentén. A kis- és középvállalatok igényeire szabott Standard csomag az előzetes integrációknak köszönhetően gyorsan bevezethető, a piacon elérhető bérelhető dobozos megoldásokkal szemben lehetőséget ad a későbbiekben egyedi fejlesztések hozzáadására.
Az e-commerce szegmensben hosszabb ideje jelenlévő, hangsúlyos online forgalommal rendelkező vállalat számára a továbblépést jelentheti a Logishop Pro csomagja, amelynek keretében egyedi fejlesztésre is lehetőség van, azaz a termék testreszabható. Emellett továbbra is megmaradt az Enterprise lehetőség a teljesen egyedi igények kialakítására.
Logishop webshop: biztosított a meglévő ügyfelek folyamatos fejlődése
A Logishop webshop biztosítja a fejlődést a vállalat számára. A termék a Logishop termékfejlesztési csapata által frissül, új funkciókkal bővül, az ügyfelek pedig a support szolgáltatás keretében kapják kézhez a frissítéseket. Aki tehát megveszi a terméket, az jogosult a frissítésekre, nyomon tudja követni a termék fejlődését, a meglévő projektjeit igényei szerint korszerűsíteni tudja.
E-commerce ökoszisztéma a növekedés jegyében
"Olyan kulcs üzenetet választottunk a termékhez, amely hitelesen tükrözi az ajánlatunkat: Növekedj a LogiNettel!" Az üzenetünk valóban ez: lehetővé tenni, hogy a vállalatok a fejlettségi szintjük különböző szakaszában a további fejlődésükhöz szükséges elemeket a LogiNet kínálatából szerezzék be" - hangsúlyozta Máriás Zsigmond.
A LogiNet a termék-ökoszisztémában hisz, abban, hogy a jelenlegi piaci környezetben az egyes termékek, megoldások között elengedhetetlen az integráció, legyen szó egy mobil appról, vagy egy B2C webshopról. A fejlesztőcég fontosnak tartja, hogy ezek teljes integrációja biztosított legyen, és olyan termékeket hozzon létre, amelyeket egyszerűen és hatékonyan integrálhat a működésébe a vállalat. Ennek első eleme volt a Mcomapp mobilshop, mely folytatódott a Logishop webshop B2C és B2B megoldásaival, és ezek mentén további termékek létrehozása van tervbe véve.
"A tervünk az, hogy 3-5 éven belül megforduljon az árbevétel aránya, és nagyobb legyen a termék értékesítésből befolyó rész, mint az egyedi fejlesztésé" - vázolta fel a középtávú üzleti célt Máriás Zsigmond.
A sikeres termékfejlesztéshez fontos a megfelelő csapat összeállítása
A LogiNetnél egy szakmailag magasan képzett fejlesztői csapat dolgozik a termékfejlesztésen, valamennyi főbb funkció és szakterület képviselteti magát, így tanácsadók, fejlesztők, front-end és back-end fejlesztők, designerek.
"A termékfejlesztés csak úgy lehet hatékony, ha mindenki tisztában van azzal, miért csináljuk, mit, illetve hogyan. A csapat motivált, szakmai presztízsüket növeli, hogy innovatív értéket teremtenek" - érzékeltette Szeiler Bea.
A csapatmunka szervezetten és céltudatosan folyik, a folyamatok különböző fázisokra vannak lebontva, és mivel "házon belül" történik mindez, gördülékeny a kommunikáció, a tervezés. A csapattagok a jövőbeli lehetőségekre is jobban ráláthatnak.
Tudj meg többet videónkból!
Ismerd meg hogyan dolgozunk, hogyan segítjük ügyfeleink növekedését!