Ecommerce növekedés sikerkönyv: letölthető a LogiNet ebookja
Az a vállalat, aki most nem aknázza ki az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket, komoly versenyhátrányba kerül. A piaci kilátások derülátóak, ám ez korántsem jelenti, hogy buktatókban, kockázatokban ne lenne hiány. A LogiNet ingyenesen letölthető, 80 oldalas kiadványa, az Ecommerce növekedés sikerkönyv éppen ezért született. Több mint 15 közép- és nagyvállalat példáján keresztül mutat iránytűt a jelenlegi helyzetben az online értékesítés rutinos szereplői számára éppúgy, mint az új belépőknek.
Bővülő ecommerce piac: meg kell ragadni a kínálkozó lehetőségeket
Az online értékesítés idei évre prognosztizált 25 százalékos növekedése optimizmust sugall, mint ahogy a hazai piacon újonnan megjelent 50 ezer vásárló is bizakodásra adhat okot. Ám aki úgy véli, ez elegendő ahhoz, hogy a webáruházában tolongjanak a vásárlók, bizony csalódnia kell. Az innovatív gondolkodásmód a mostani körülmények között döntő a webáruház jövője szempontjából, hiszen ez teszi lehetővé, hogy még azelőtt lépjen, hogy a körülmények kedvezőtlen irányba fordulnának.
Hasznos tanácsok, sikereket és buktatókat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez, ráadásul nem csekély időt spórolhat meg azzal, ha ezeket egyetlen helyen találja meg. Az elmúlt tíz év tapasztalatát, több mint 15 közép- és nagyvállalat példáját és tippjét tartalmazza a LogiNet ingyenesen letölthető, 80 oldalt felölelő ebook-ja, az Ecommerce növekedés sikerkönyv, amely egyedülálló kezdeményezés a hazai piacon, nélkülözhetetlen útmutató a bevételmaximalizált webáruházak, applikációk indításához és fejlesztéséhez.
"A könyvünk azért készült, hogy bemutassuk a digitális csatorna nyitását és menedzselését meghatározó döntési pontokat, valamint ismertessük a legnagyobb buktatókat is, legyen szó webshopról vagy mobilalkalmazásról. Biztos vagyok abban, hogy a könyvben szereplő stratégiai gondolatokat, hasznos tippeket és tanácsokat valódi iránytűként használhatják az e-kereskedelem rutinos szereplői és új belépői is"
– összegzi a könyv létrejöttének célját Máriás Zsigmond, a LogiNet Systems Kft. ügyvezetője.
Hogyan kerülhetők el a buktatók? Mit tegyünk a hosszú távú növekedés érdekében?
A kézikönyvben az a cég is megtalálja kérdéseire a választ, aki a webáruház indításának nehézségeivel küszködik, s az is, aki meglévő platformján a forgalom további növelését szeretné elérni. Szó esik többek között az egyes webáruház-típusok előnyeiről és hátrányairól, az online értékesítési csatornák indításánál fellépő kockázatokról, a mobil applikációkban megbúvó lehetőségekről, a keresőoptimalizálás (SEO) fontosságáról, a B2B digitális értékesítési platformokról, a UX Designról illetve Service Designról, mint az e-kereskedelem terén hosszútávú versenyelőnyt biztosító megoldásokról. Mindez érthető nyelven, áttekinthetően, praktikusan, számos hazai ecommerce szakértő és nagyvállalat példáján keresztül, akik maguk is napi szinten aknázzák ki az e-kereskedelemben rejlő potenciált.
„Nem az a kérdés, hogy a vásárlónk bolti ügyfélként elveszik vagy sem, hanem hogy a brandünk elveszíti-e az ügyfeleit, mint brand vásárlókat. A vásárlói szokások átalakulása ugyanis folyamatos. Ma már elképzelhetetlen, hogy egy online beállítottságú vásárló boltba járjon. Őket a fizikai üzletek biztosan elveszítik. A kérdés, hogy webshopunk ügyfeleként szeretnénk-e őket visszanyerni?”
– hangsúlyozza Vasvári Zsombor, a Linde Gáz Digital transformation managere az online értékesítési csatorna meglétének fontosságát.
Ecommerce tippek és tanácsok több mint 15 sikeres hazai vállalat szakértőjétől
További tanácsokkal, tippekkel látja el az érdeklődőket többek között Szilva Mónika, a Nestlé consumer marketing vezetője, Varga Bálint, az IFUA Horváth & Partners Retail and Consumer Goods Kompetenciaközpont vezetője, Dovgál András, a Konzolvilág tulajdonosa, Hevesi Ferenc, a METRO Target group managere, Patonai Roland, a Szerelvénybolt Kft. tulajdonosa.
A tanácsadói kézikönyvet a LogiNet a tervek szerint folyamatosan aktualizálja az ecommerce szegmensben zajló folyamatoknak megfelelően. Az ebookban megfogalmazott tanácsokat, tippeket emellett további fórumokon, így online webinárokon, blogokon és egyéb social media felületeken is megosztja az iparági szereplőkkel.
Az "Ecommerce növekedés sikerkönyv" ITT tölthető le a LogiNet honlapjáról.
Használd ki az online piac növekedésében rejlő lehetőségeket! Töltsd le ingyenesen az Ecommerce növekedés sikerkönyvet!