Folytatódott a Google-LogiNet Business & Mobile workshop-sorozata
2019. április 12-én teljesen megtelt a Millenáris Startup Campus előadója: sikerrel zajlott a Google Magyarország és a LogiNet harmadik közös rendezvénye. A Google és LogiNet előadásaiból kiderült, hogyan lehet sikeres online értékesítőként elérni a mobile first világ fogyasztóit és kimagasló ügyfélélményt nyújtani számukra.
2018 őszén a Google Magyarországgal közösen ingyenes workshop-sorozatot indítottunk: a Business & Mobile Digital Workshop célja a hazai vállalkozások digitális értékesítésének támogatása és fejlesztése. Április 12-i rendezvényünk résztvevői hasznos tippekkel és innovatív ötletekkel gazdagodtak az online és mobilra optimalizált értékesítés, valamint az appshopok területén. A workshop résztvevői között izgalmas beszélgetések alakultak ki, az előadókhoz számos kérdés érkezett: büszkék vagyunk arra, hogy cégünk is részt vesz a Google Magyarország CSR-programjában.
„Mobile changed everything”
Südi Anna, a Grow with Google programmenedzsere előadásában számos életközeli példával érzékeltette azt, hogy 2019-ben mit jelent az online jelenlét a vállalkozások és a fogyasztók szempontjából. A vállalkozások számára óriási kihívást jelent, hogy tartsák a lépést a változásokkal, a Google tanácsa, hogy az online értékesítők állandóan komfortzónájukon kívül mozogjanak, valamint figyeljék vásárlóik visszajelzéseit is.
Milyenek a mai fogyasztók?
Egy átlagos amerikai naponta 150 interakciót végez az okostelefonján, a mobil megváltoztatta az életünket: hozzá fordulunk, ha bármilyen tanácsra van szükségünk, legyen szó arról, hogy milyen a legjobb vagy legolcsóbb zuhanyfüggöny, milyen időjárás várható, segítségével közlekedünk vagy éppen koncertjegyet veszünk. Az ún. Age of Assistance korában a mobil személyi asszisztensünkké vált, szabad és független életet tesz lehetővé. Az átlagosan napi öt órát mobilozó felhasználók egyszerre kíváncsiak és türelmetlenek, valamint személyre szabott információkat várnak.
…és hogyan érhetjük el őket?
A fogyasztók legfontosabb elvárása, hogy az online térben mozgó és értékesítő vállalatok egyszerre segítséget, támaszt és megoldást jelentenek. Az Age of Assistance sikeres online értékesítői éppen ezért jelen vannak a fogyasztó életében, gyorsan reagálnak, valamint egyedi ügyfélélményt nyújtanak számukra. A sikeres értékesítéshez összetett, mobilra is optimalizált hirdetési stratégiára van szükség, amely az egyedi hirdetések kezelését és az egyre nagyobb teret nyerő applikációk és appshopok menedzselését is érinti.