Logishop webshop 2023.3 verzió
A termék technikai verziószámai: 3.12, 3.13
Kiadás időpontja: 2023.09.21.
Funkciók
1. Termék lista hozzáadása szöveges tartalmakhoz
Tetszőleges szöveges tartalmakhoz rendelhető tetszőleges terméklista hozzárendelését teszi lehetővé
A funkció segítségével tetszőleges szöveges oldalakhoz adható hozzá terméklista. Ilyenek lehetnek például a hírek vagy blogcikkek, amelyekhez termék kártyákat csatolhat az admin.
A Tartalomkezelő Szövegek menüpontjában megjelenő szerkesztési adatlapokon érhető el a funkció. Az adott szöveg verzió adatlapján megjelenik egy új gomb: a Kontent hozzáadása. Ennek segítségével olyan CMS terméklistát tud hozzáadni az admin a tartalomhoz, amelyhez már korábban egy webáruházbeli terméklistát rendelt. Ez a működés megegyezik a főoldalon megjelenő terméklista csatolásával. A felhasználói felületen a szöveges tartalom legalján jelenik meg a terméklista carousel formájában, a csatolt termék lista nevével. A megjelenés megegyezik a főoldalon található CMS terméklista carousel megjelenésével.
2. Ajánlatadás admin felületről
Új ajánlatadás funkció az admin felületről / ajánlatkérés funkció a B2B partner részére felhasználói felületről
A funkció segítségével a webáruház üzemeltetője ajánlatokat állíthat össze és küldhet a B2B felhasználók számára.
Az adminisztrációs felületen található Rendelések menüpont alatt megjelent egy új menüpont, az Ajánlatok menüpont, amelyben láthatóak a rendszerben található ajánlatok táblázatba rendezve. Az Ajánlatok felületen két darab tab látható: Aktív tab, amelyben a még éppen folyó vagy már éppen lezárt ajánlatok láthatóak, illetve az Archiváltak tab, amelyeket az admin archivált.
Új ajánlatot kétféleképpen lehet létrehozni. Az egyik módja, hogy a B2B felhasználó ajánlatot kér a felhasználói felületről. Ezt egy összeállított kosárra kérheti a Gyorskosárban és a Kosárban megjelenő Ajánlatkérés gombra kattintva, ahol megjegyzést is fűzhet az ajánlatkéréshez. Ekkor ez az ajánlatkérés megjelenik az admin felületi Aktív tabon, valamint e-mailben értesül az admin az új ajánlatkérésről. A másik módja, hogy az admin indít új ajánlatot az Ajánlatkérés létrehozása gombra kattintással.
A létrehozási adatlapon az Adatok tabon megadja az admin az ajánlat címzettjét a rendszerben található B2B felhasználók közül, az ajánlat lejárati dátumát, illetve megadhat egy százalékban kifejezett alap kedvezményt, amely az ajánlatban szereplő termékekre vonatkozik. Fontos, hogy a kiválasztott B2B felhasználó mentés után nem módosítható, hiszen a B2B árak felhasználókhoz kötöttek.
Továbbá, amennyiben a B2B felhasználó indította az ajánlatkérést, a felhasználó mező alapértelmezetten kitöltésre kerül. A Termékek tabon felvehetőek az ajánlatban szereplő termékek, ezek mennyisége és új nettó egységára. Amennyiben a B2B felhasználó indította a rendelést, ez a felület már kitöltésre kerül a kosárban szereplő termékekkel, de mindegyik felülírható. Az Összefoglalás tabon az admin megtekintheti a végleges ajánlatot, és megjegyzést is írhat hozzá.
Fontos, hogy amint az ajánlat ezen a tabon véglegesítésre kerül, többé nem módosítható. Véglegesítés után e-mailt küld a rendszer a B2B felhasználónak, amely tartalmazza az ajánlat URL-jét, és ez a B2B felhasználót a Self-care felületen megjelenő ajánlat adatlapra navigálja. Egy ajánlat bármennyiszer kiküldhető erről a felületről az E-mail küldése gombbal.
Amennyiben az admin mégis módosítani szeretné az egyik véglegesített ajánlatot, azt klónozással teheti meg. Ekkor az ajánlat másolásra kerül, és ismét egy nyitott ajánlat felületére érkezik. Ezzel ugyan az eredeti ajánlat nem módosul, de az admin jelezni tudja, hogy ez az ajánlat egy előző ajánlat módosított verziója.
Egy ajánlat többé nem fogadható el, ha annak érvényessége letelik, vagy az admin manuálisan lezárja az ajánlatot. Továbbá az is előfordulhat, hogy az ajánlatban szereplő tételek többé nem elérhetőek, így a rendszer automatikusan lezárja az ajánlatot. Ilyenkor az admin létrehozhat egy új ajánlatot a B2B felhasználó számára. A termékek elérhetőségének változásáról a rendszer értesíti az admint és a B2B felhasználót is e-mail formájában, így nem éri meglepetésként sem az admint, sem a felhasználót az ajánlat lezárt státuszba tétele. Az egyes ajánlatok az Archiválás gombbal archiválhatóak. Innen ugyanúgy klónozhatóak, csupán megjelenítésbeli különbség van a két tab között. Az archivált ajánlatokat továbbra is látja a felhasználó a felhasználói felületen.
A B2B felhasználó a self-care felületen megjelenő új menüpontban, az Árajánlatok menüpontban tekintheti meg az éppen elfogadásra váró, vagy akár lejárt ajánlatokat. Az egyes ajánlatok adatlapján letölthető az ajánlat PDF formátumban. Továbbá, az ajánlatban szereplő tételek megvásárolhatóak a Megrendelés CTA-ra kattintással. Ekkor a rendszer a check out folyamat végére navigálja a felhasználót, ahol a megrendelés véglegesítésével elfogadja az ajánlatot, és megkezdődik rendelése feldolgozása.
3. Bejelentkezési e-mail cím megváltoztatás
Profiladatok felületén módosítható a bejelentkezési e-mail cím
Korábban a rendszer külön kezelte a bejelentkezési e-mail címet és a levelezési e-mail címet. Ezzel az új funkcióval a kettő most már megegyezik, és a felhasználó könnyen tudja módosítani ezt a címet.
A Self-care felületen található Profiladatok felületen az e-mail cím könnyedén módosítható, amelyhez a felhasználónak meg kell adnia jelenlegi jelszavát. Ezentúl ezen e-mail címre kapja a rendszerüzeneteket, illetve ezzel tud bejelentkezni. Hibás jelszó vagy e-mail formátum esetén hibaüzenet jelenik meg a mezők alatt.
4. Termék modell
Termékek összekapcsolása termék modell segítségével
A termék modellek célja, hogy a webáruházban található termékek egy magasabb szintű dimenzióban is összekapcsolásra kerülhessenek. Továbbá, a termék modell segítségével az egyes termékek variánsként jelenhetnek meg a webáruház felületén. Az egyes termékcsoportokat termék modell csoportnak hívjuk, a csoportok elemeit pedig modelleknek. Fontos kitétel, hogy a termék modellel való összekapcsolás nem eredményezi azt, hogy a termék modell csoport tagjai egy termékkártyán jelenjenek meg lista nézetben.
A termék modell csoportok az adminisztrátori felületen található Termék modell menüpontban hozhatóak létre, illetve szerkeszthetőek egyesével vagy csoportosan.
Egyesével való létrehozása esetén az admin megadja a modell csoport megjelenő nevét, tehát amely a modell választó felett jelenik meg a termék végoldalon. Hozzáadja a termékeket, amelyek a modell csoportot alkotják, és ezeket elnevezi. Tehát ezen modell nevek jelennek meg a termék végoldalon megjelenő modell választóban. Fontos, hogy a termék modellbe nem variánsokat, hanem termékeket helyez el az admin. A modell választó megjelenését is kiválaszthatja az admin, amely lehet képi megjelenés, tehát a termék alapértelmezett variánsának képe jelenik meg, lehet dropdown-os választó a modell nevével, és lehet radio gombos választó szintén a modell nevével.
Egy termék csak egy modell csoporthoz tartozhat. Továbbá, egy termék modell csoport csak akkor jelenik meg a felhasználói felületen, ha legalább két darab aktív termék található benne. A termék modell csoportok tömegesen is létrehozhatók .xls import segítségével, és exportálhatóak .xls exportálással.
A termékek az adminisztrátori felületi adatlapjukról is modellhez csatolhatóak vagy törölhetőek onnan. Az admin a Termék modell tabon létrehozhat új modell csoportot, vagy meglévőhöz csatolhatja az adott terméket. A létrehozás vagy csatolás után megadható a modell neve, amely megjelenik a felhasználói felületen. Innen törölhetőek a modell csoporthoz tartozások.
5. Admin felületi keresőmező
Adminisztrátori felületen való keresés megkönnyítése, keresőmező segítségével
Az adminisztrációs felületen való könnyebb navigáció érdekében bevezetésre került egy keresőmező, amelynek segítségével könnyebben megtalálhatja az adminisztrátor a keresett funkciókat. A keresőmező menüpontokra való keresésre alkalmas.
A keresőmezőbe való kattintás után kezdhet el gépelni az admin. A keresés 3 karakter lenyomása esetén kezdődik meg, aminek hatására a találati lista réteg feltöltődik a találatokkal. A találatok sorrendje az admin felületi menü alap sorrendjével megegyezik. Az egyes menüpontokra kattintás esetén az oldal átnavigál a találati oldalra, a réteg bezáródik, és a kifejezés kikerül a kereső mezőből. A keresés a bezárás gombbal hagyható félbe.
További információ, kapcsolódó anyagok
Long Term Support verzió: az a legfrissebb termék verzió, amelyet a LogiNet hosszú távon - a definiált LTS életciklus alapján - támogat. A Logishopot megrendelő ügyfél jogosult a termékkövetés érvényben léte alatt kiadott legfrissebben kiadott Long Term Support verzióra.
Legfrissebb LTS verzió: 3.18
Kiadás dátuma: 2024.05.13.
Tovább a részletekre >>
A termék legfrisebb technikai verziószáma: 3.18
Kiadás dátuma: 2024.06.17.
Tovább a részletekre >>