Megújult a 22.design – a LogiNet UX csapatának weboldala

Új forma és tartalom, változatlan szakértelem: 22.design

A felhasználói elvárások figyelembe vétele mára nélkülözhetetlenné vált a sikerhez az e-kereskedelem világában, így nem csoda, hogy az ezzel foglalkozó UX és service design folyamatos fejlődését hozták az elmúlt évek. IT fejlesztéseink során saját szakértői csapattal dolgozunk ezen a területen. Ők a 22.design designerei, akik megújult honlapjuk segítségével mutatják be munkájukat az idei évtől. A honlap egyszerre követi le a szakma- és ehhez kapcsolódóan a csapat szolgáltatásainak változásait: letisztultan mesél munkamódszereikről, referenciáikról és partnereikről. A hangulat megteremtésében és a sztori kibontásában ugyanúgy szerepet kaptak az egyedi grafikák, mint a post-it cetlik. Hogyan? A cikkből kiderül!

Egy jó céges honlap ma már vállalati alapkövetelmény, de bevett technológiák és megoldások ide vagy oda, időtálló végeredményt alkotni egy olyan szakterületen, amely évről-évre exponenciálisan fejlődik, vagy épp teljesen átalakul a követendő trendek miatt, embert próbáló feladat. A UX design világa pedig pont ilyen, így nincs más út, rendszeres időközönként meg kell újítani a céges honlapot mind megjelenésében, mind tartalmában. Máriás Attila, CEO és Lead UX Designert kérdezve megtudtuk, ez motiválta a 22.design csapatát is, akik legutóbbi UX, CX és service design kérdéseiről tartott rendezvényünk utánra időzítették új oldaluk bemutatkozását.

„A UX design egy olyan terület, amely maga is folyamatos fejlődésben van, emellett természetesen a mi szolgáltatásaink is átalakultak az évek folyamán, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy megújítsuk, a jelen elvárásaihoz formáljuk az online megjelenésünket is.”

A 22.design vezetője elmondta, hogy könnyen bejárható, letisztult felületet kapott az oldal, ahol rendelkezésre áll minden lényeges információ a szolgáltatásokról, csapatról és az eddigi munkákról is a látogatók számára. A megjegyezhetőséget egyedileg készített grafikai elemekkel biztosították a felületen, amelyek egyszerre ragadják meg a figyelmet és teszik kézzelfoghatóvá mindazt, amivel foglalkoznak.

Az oldal design részében szerettünk volna egy kicsit újítani. Vizuálisan kívántuk megragadni a szakmát, ezért is jelennek meg a grafikákon a munkamódszerek, azok lépései, a post-it készítés folyamata. Ehhez vegyítettünk még egy kis reneszánsz hangulatot, persze nem azért, mert önjelölt polihisztorok volnánk, de a munkánkban tényleg vegyül művészet és tudományos módszertan. Több szakterület határán dolgozunk, így a párhuzam szerintünk megállja a helyét. Amit még mindenképpen szerettem volna az oldal megújulásával kapcsolatban kiemelni, hogy csapatmunka volt, amihez sokan járultak hozzá tettekkel vagy épp ötletekkel –, köszönöm mindenkinek, aki ezt lehetővé tette!”


A felhasználói élmény tervezés létfontosságú az e-commerce piaci szereplők online értékesítési csatornáinál


A 22-esek új honlapja itt érhető el: www.22.design