Folytatódik a Business & Mobile workshop sorozatunk
Második Digital Workshopunk az értékesítést generáló mobil ügyfélélmény, a vásárlói lojalitás növelése és az online-offline értékesítési csatornák shop applikációval történő összehangolása köré épül. Vendégelőadónk ezúttal a saját shop applikációval rendelkező Praktiker.
Business & Mobile - Értékesítést generáló mobil ügyfélélmény Digital Workshopunkra október 25-én 09:30 órára, a budapesti Google Groundra (A Grund, Nagytemplom utca 30, 1082) várjuk az érdeklődőket.
A résztvevők megtudhatják, hogyan lehet hasznos információval kiszolgálni és vásárlásra ösztönözni az állandóan az online térben mozgó felhasználókat, hogyan tudja a shop applikációt összekötő kapocsként használni az értékesítési csatornák között és hogyan tudja a mobilban rejlő speciális lehetőségeket kihasználni, hogy kimagasló omnichannel ügyfélélményt érjen el. A Praktiker e-commerce vezetője, Hallgat László arról számol be, milyen esetekben használható sikeresen az appshop és gyakorlati példákat is hoz az integrált ügyfélélmény kialakítására.
Miről lesz szó?
- Hogyan változtatta meg a mobil az ügyfelek viselkedését és elvárásait egy márkával, vállalkozása működésével szemben?
- Hogyan tudja vállalkozása a mobil applikációt összekötő kapocsként használni az online mobil, webes és az offline bolti csatornák összekötésére?
- A felhasználói élmény növelésével hogyan tudja a lojalitást erősíteni és ezzel magasabb kosárértékeket elérni?
- Konkrét példákkal nézzük meg, hogy mennyit nyerhet vállalkozása a mobil ügyfélélmény javításával.
- Vendégelőadónk a saját shop applikációval rendelkező Praktiker. Gyakorlati tapasztalatokat hallhatunk egy appshop bevezetéséről.
Ingyenes regisztráció
Az eseményen a részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött, mivel a férőhelyek száma limitált.
Az eseményt Facebook oldalunkon is megtalálja, azonban hivatalosan regisztrálni csak Digital Workshop felületén tud.