Partnerként vettünk részt a Liferay konferencián Milánóban
Milánóban jártunk a Liferay szakmai partner konferenciáján, ahol 180 nemzetközi partneri meghívottal együtt hallgattuk meg a Liferay éves beszámolóját, következő évi termékfejlesztési céljait, és piaci előrejelzést kaptunk a B2B kereskedelmi trendekről. A trendekre alapozva a Liferay bemutatta a júniusban piacra dobott Liferay B2B Digital Commerce Platform új termékét. Helyszíni beszámoló a legfontosabbakkal.
A Liferay a világ egyik vezető nyílt forráskódú portál- és keretrendszere, amely egyesíti a fejlesztőbarát és üzleti szemlélet előnyeit a vásárlókra szabott tartalomszolgáltatás lehetőségeivel. Képességeire építve könnyedén hozhatjuk létre és kezelhetjük közös platformon a vásárlói életút eltérő állomásaihoz nélkülözhetetlen weboldalainkat (termékismertető és landing oldalak, support felület, már meglévő vásárlóinknak elérhető zárt közösségi oldalak), céges intranet oldalainkat (céges chat, HR oldalak stb.), az ezekhez tartozó analitikát, és tervezhetjük meg az ezek összehangolásához szükséges stratégiánkat.
Amennyiben hozzávesszük, hogy mindezt kiemelkedően jó biztonság, támogatás és egy több tízezer főt számláló fejlesztői közösség egészíti ki, megérthetjük, hogy miként is vált a cég globális tényezővé mindössze 15 év alatt.
Liferay partnertalálkozó Milánóban
A terjeszkedéssel párhuzamosan a Liferay partnerek száma is egyre nő világszerte, akiknek számát az idei nyártól mi is erősítjük Magyarországon a LogiNettel. A cég aktuális és jövőbeni fejlesztéseiről, víziójáról, a rendszerrel dolgozók összetartásáról szól az éves találkozó.
„Az idei, milánói konferencia fókuszában az e-kereskedelmi trendek, valamint az ezeket megalapozó kutatások eredményei álltak B2C és B2B vonalon egyaránt. Ezek közül a hangsúly a B2B lehetőségeken volt, hiszen a Liferay DXP (Digital Experience Platform) platformját idén júniusban egészítették ki egy új, kimondottan B2B igényekre szabott e-kereskedelmi termékkel. Mivel a LogiNet a magyar piacon maga is az ilyen megoldások specialistája, Liferay partnerként izgatottan vártuk mit tartogat számunkra a találkozó, milyen további részleteket ismerhetünk meg új termékük a Liferay B2B Digital Commerce Platform képességeiről.”
– mondta el Mészáros Katalin, a LogiNet B2B marketing vezetője a csapata hazaérkezése után. Kata hozzátette:
„Nagyon örültünk a meghívásnak, hiszen megtisztelő egy ilyen közösség tagjává válni, az pedig különösen jó, hogy nemcsak szakmailag, de emberileg is jó csapatot fog össze a Liferay, ahogy az előadásokat követő networking részeként megtapasztalhattuk.”