Ecommerce növekedés
sikerkönyv
Hogyan kerüld el a legnagyobb buktatókat
az online értékesítésben?
80 oldalas ingyenes kézikönyv bevételmaximalizált webáruházak,
applikációk indításához és fejlesztéséhez. Vezető magyar vállalatok
és szakértők személyes példáival és tippjeivel.
Idézetek Szakértőinktől
Ügyvezető
„Tudnunk kell, hogy a webáruház indítás egy összetett, időigényes folyamat. Ebben kiemelt fontossággal bír a szakszerű IT tanácsadás. A körültekintő tervezés kockázat- és költségcsökkentő erőt képvisel. A megfelelő szakemberek tudják, hogyan lehet kerülőutak nélkül eljutni az eredményekig. Ismerik a technológiai megoldásokat, amelyekkel kisajtolhatjuk az extra teljesítményt webáruházunkból. Így egy hidegstart után is esélyünk lehet befogni azokat, akik bár korábban pályára léptek, de nem fejlesztenek tudatosan.”
Digital transformation manager
„Nem az a kérdés, hogy a vásárlónk bolti ügyfélként elveszik vagy sem, hanem hogy a brandünk elveszíti-e az ügyfeleit, mint brand vásárlókat. A vásárlói szokások átalakulása ugyanis folyamatos. Ma már elképzelhetetlen, hogy egy online beállítottságú vásárló boltba járjon. Őket a fizikai üzletek biztosan elveszítik. A kérdés, hogy webshopunk ügyfeleként szeretnénk-e őket visszanyerni?”
Consumer marketing vezető
"Az abszolút kiindulópontunk az, hogy a fogyasztó hogyan gondolkozik, miként mozog, hogyan érhetjük el, és a fogyasztói útvonalon milyen touchpointokon tudunk vele interakcióba kerülni. Ehhez azt kell megértenünk, hogy minden egyes márkánál mi az érték, mi a szempont a fogyasztó számára.”
Target group manager
„Ami nagyon érdekes volt a kiszállításos szolgáltatás indulásakor, hogy az minimálisan kannibalizálta az áruházakat. Pluszban szerzett számukra extra forgalmat. Ugyanis igazolódott, hogy az online csatornával teljesen más generációkat, ügyfélkört is képesek vagyunk megszólítani, mint az áruházakkal."
Marketing manager
„Mindent tízszer nézzünk át: melyik program mivel van összhangban, minek mire van kihatása. Mérjük fel mi az, amit a shopban kell kezelni, és mit az ügyviteli rendszerben, mi milyen irányban kommunikál. A legkisebb részletnek is jelentőséget kell tulajdonítani. Attól kezdve, hogy egy termék lekerül a polcról, egészen addig, amíg az ügyfelünk át nem veszi azt. A cégünkön belül ehhez fokozott automatizációra volt szükség. Ezzel lehet tehermentesíteni a raktárat, ügyintézőket, kollégákat, akik felügyelik a webáruházhoz kapcsolódó folyamatokat."
Tulajdonos, Ügyvezető
„Domaint váltani a legveszélyesebb dolog a SEO óceánján, amit más technikai hibák még rizikósabbá tehetnek. Ezért mindig azt javaslom, hogy egy fejlesztés vagy váltás esetén a lehető leghamarabb konzultáljunk SEO szakemberrel. Egy-egy ilyen fejlesztés hasonló ugyanis, mint egy gyermek születése. Tudjuk, hogy megtörténik majd és úgy helyes, ha felkészülünk rá."
Ügyvezető
„2020-ban az automatizálás már nem lesz kérdés, inkább csak annyiban, hogy melyek azok a területek, amelyek prioritást élveznek az átalakításban. A mesterséges intelligenciának (AI) köszönhetően egyre nagyobb hangsúlyt kap a szervezeteken belüli tudásmenedzsment. A hatalmas mennyiségű adatokból előállított tartalommátrixok hozzájárulnak az egyre precízebb döntéstámogatáshoz, illetve a tökéletesen személyre szabott ügyfélajánlatok kidolgozásához”
Retail and Consumer Goods Kompetenciaközpont vezetője
"Amennyiben nincs kijelölt csapat a webáruház feladatainak kezelésére egy vállalatnál, ott veszélybe kerülhet annak működése a belső érdekellentétek miatt. Kevesen látják át elsőre, hogy egy online csatorna csak hosszú távon hozhat eredményeket. Ehhez kemény, folyamatos munkára és oda terelt forgalomra is szükségünk lesz. Erre jó megoldás a dedikált e-kereskedelmi csapat felállítása. Kezdetben ez lehet inkubációs időszakként a marketing-csapaton belül, de idővel mindenképp önálló területként kell kezelnünk cégünknél.”
Fejezetek
E-kereskedelem: dobozos / bérelt vagy egyedi webáruházzal vágjunk bele?
Üzleti kockázatok webáruház indításkor, fejlesztésnél: tippek a problémák elkerüléséhez
Webáruház sebesség: a gyorsabb mindent visz?
Csatornakonfliktus vs. e-kereskedelem: az online és a bolti csatornák partnerek vagy konkurenciák?
Keresőoptimalizálás a webáruházban: SEO alapelvek üzleti sikerhez
Mobilshop applikációk: lehet a mobil applikáció vállalkozásod ecommerce növekedésének motorja?
E-kereskedelem a B2B-ben: a forradalom elkezdődött!
UX design, service design: versenyelőny tervezett ügyfélélménnyel az e-kereskedelemben
Mit ad neked az e-book? Mit nyerhetsz vele, ha letöltöd?
Ingyenesen elérhető tippek az ecommerce növekedéshez
Ha hosszútávon szeretnél sikeres webáruházat üzemeltetni, ami képes lekövetni a vállalkozásod fejlődését, sok szempontot kell mérlegelned. Gyakorlati tapasztalataink alapján ismertetjük, mik állnak a leggyakrabban az ecommerce csatorna növekedésének útjába és mutatjuk a megoldásokat.
Hazai ecommerce szakértőktől tanulhatsz elsőkézből
Több mint 15 szakértő szólal meg a hazai piac közép- és nagyvállalati közül, megosztják sikereiket, buktatóikat. A tanácsokkal akár éveket is spórolhatsz, és egy következő növekedési szintre léphetsz. Előzd meg a versenytársaidat, tanulj azoktól, akik már régóta az ecommerce piacon vannak!
Hosszútávú versenyelőny a UX, service design és a mobil appok segítségével
Folyton keresed azokat az újító megoldásokat, amikkel a webáruházadat továbbfejlesztheted? Ismerd meg vásárlóid igényeit a UX segítségével, kerülj vásárlóid okostelefonjára applikációval! Megmutatjuk: kinek, hogyan éri meg, miért érdemes ezekkel a megoldásokkal foglalkoznia.
Kapcsolódó ecommerce tudásanyagok
Hogyan reagálj gyorsabban az online piac változásaira?
Az elmúlt évek felborították a kereskedők stratégiáját, gyors és hatékony válaszokat kellett adniuk a változásokra. Hogyan lehet gyorsítani, ugyanakkor kiszámíthatóan megvalósítani az online csatornát érintő IT-fejlesztéseket? Hol érdemes kompromisszumokat kötni? Az elmúlt egy év tapasztalatai az Auchan Magyarország és a Netpincér szemszögéből, hasznos tanácsok egy e-commerce fejlesztő cégtől, egy vállalatirányítási rendszer specialistától és e-commerce szakértőktől.
MegnézemHogyan legyen profitábilis webáruházad?
A digitalizáció, az online értékesítés kiépítésének fontossága nem lehet kérdés a vállalkozásoknál. Hogyan tudod elkerülni a buktatókat, miért fontos már az elején stratégiában gondolkozni? Miért versenyelőny egy integrált e-kereskedelmi rendszer? Webshop - mobil webshop - appshop: gondolkozzunk együtt, hogy számodra mi lehet az ideális út az online értékesítésben.
MegnézemE-commerce tippek 2022: Tanácsok az online értékesítés növelésére
Milyen kihívásokat hozhat 2022 az e-kereskedelem számára? Milyen trendekre kell a kereskedőknek felkészülniük, hogy továbbra is profitálni tudjanak az online forgalom bővüléséből? Íme 7 tipp, hogy sikerre vidd a webshopod.
MegnézemProfesszionális e-kereskedelmi fejlesztési szolgáltatások 2008 óta
A LogiNet Systems Kft. magyar tulajdonban lévő, egyedi webes kereskedelmi szoftvereket fejlesztő vállalat, 90+ fős IT szakember csapattal. Több mint 14 éves szakmai múlttal a hátunk mögött számos, kis-, közép-, valamint piacukat meghatározó nagyvállalatnak segítettünk beindítani vagy újraindítani e-kereskedelmi rendszerét.
KapcsolatKöszönjük a letöltést!
Az ebookot elküldtük az alábbi e-mail címre:
Loginet Systems kft.
-
Irodacím : 1117 Budapest
Galvani u. 2. III. emelet -
Székhelycím : 1221 Budapest
Vihar utca 5. D. ép. 4. em. 15. -
-
Szolgáltatások
- Szoftverfejlesztés
- Egyedi webfejlesztés
- Mobil alkalmazás fejlesztés, applikáció készítés
- Digitális termékfejlesztés, MVP fejlesztés
- Webshop készítés
- Webshop karbantartás, üzemeltetés
- Erőforrás kiszervezés
- IT tervezés, tanácsadás
- Üzleti folyamatok digitalizálása AI segítségével
- UX design
- UX tracking
- Nemzetközi e-commerce rendszer fejlesztés