Webshop karbantartás, üzemeltetés

Webshop karbantartás, üzemeltetés
Vállalkozása sikeréhez és növekedéséhez elengedhetetlen, hogy webshop rendszere, szoftverei, weboldala kifogástalanul működjenek és lépést tudjanak tartani a növekedés ütemével. A LogiNetnél segítjük ügyfeleink fejlődését: a felmerülő szoftver javítások esetén megbízható támogatást nyújtunk, és a nagyobb szoftverfejlesztések esetén is számíthat ránk. Nincs, akihez fordulhatna egy rendszerhiba esetén? Szeretné, hogy a felmerülő problémák gyorsan megoldódjanak? Továbbfejlesztené e-commerce weboldalát? Bizonytalan abban, hogy milyen szerver szolgáltatót válasszon? Karbantartás (support) és üzemeltetés (rendszergazda) szolgáltatásunk biztosítja, hogy webshopja folyamatosan támogassa cégének fejlődését.

Mit tartalmaz a karbantartás szolgáltatás?

A webshop karbantartás (support) szolgáltatásunk a hibajavítások mellett lehetőséget nyújt arra, hogy a rendszere a környezet változásainak, az iparági sztenderdeknek megfelelően folyamatosan frissüljön és kisebb-nagyobb fejlesztései igényeit is meg tudja valósítani.

A területért felelős projekt managerrel (dedikált kapcsolattartóval) egyeztethet telefonon, e-mailben. A hibajegyeinek kezelése transzparens, a folyamat nyomonkövethető, komplett IT dokumentációt vezetünk minden ügyfélről. Minden bejelentést és ügyet kezelünk, nyilvántartunk (a LogiNet a Jira ügykezelőt használja).

Online ügyfélszolgálatunk ticketing rendszeren keresztül érhető el. A ticket feladás bármikor lehetséges, azok feldolgozását valamint az ügyfélszolgálati telefonok fogadását munkatársaink munkanapokon 9:00-17.30 közt végzik.

Az alap 8/5 supporton kívül ügyfeleinknek opcionális lehetősége van magasabb rendelkezésre állást igényelni, így 12/7, illetve 24/7 supportot is.

Milyen feladatokat végez el a webshop karbantartásáért felelős support csapat?

Milyen feladatokat lát el a karbantartásért felelős support csapat?

  • Hibajavítások
  • Kisebb és nagyobb szoftverfejlesztési feladatok, projektek
  • Pillanatnyi segítségnyújtás, egy-egy feladatban a továbblépés segítése
  • Programhasználati bizonytalanság, vagy információ visszakeresés esetén segítségnyújtás
  • Hibaleírás egyeztetése (a pontosabb körülhatárolás érdekében)
  • Hiba vagy fejlesztési igények méretének felderítése, a megvalósítás lehetséges irányáról információ nyújtása
  • Információnyújtás a folyamatban lévő üzleti problémák és fejlesztések megoldási állapotáról

1. Alap support - karbantartás csomag

Alkalomszerű fejlesztés + support

  • Az "Alap support csomagot" azoknak a kis- és középvállalkozásoknak ajánljuk, akik jellemzően a kisebb változásokat szeretnék folyamatosan megvalósítani, nagyobb szoftverfejlesztési igényeik alkalomszerűen adódnak, projekt jelleggel.
  • Egy support managerhez több közepes projekt tartozik.
  • A kapcsolattartás jellemzően alkalomszerű, az ügyféligényeknek megfeleően.
  • Üzemeltetéssel, rendszergazdai szolgáltatással kiegészíthető.

 

2. VIP - Enterprise support - karbantartás csomag

Folyamatos fejlesztés + support, folytonos kapcsolattartás, dedikált ügyfélkezelés

  • A “VIP - Enterprise support csomagot” azoknak a nagyvállalatoknak javasoljuk, ahol az e-commerce weboldal versenyelőnyt jelent, folyamatos finomításra törekszenek a legjobb felhasználói élmény elérése érdekében. A konverziónövelés a hajtóerő, így folytonos fejlesztési és supportálás igényük van.
  • Egy support managerhez egy projekt tartozik (dedikált ügyfélkezelés).
  • Lehetőség van a folyamatos fejlesztési igény megvalósítására, a projekteket dedikált saját fejlesztő csapat viszi.
  • A kapcsolattartás rendszeres, folyamatos.
  • Üzemeltetéssel, rendszergazdai szolgáltatással kiegészíthető.

 

Webshop üzemeltetés szolgáltatás a Loginettől

Miért a LogiNetre bízza webshopja karbantartását és üzemeltetését?

A problémák hatékonyabb megoldását segíti, ha a cég az e-commerce weboldal karbantartását és üzemeltetést együtt kéri a LogiNettől. Felmerülő hibák esetén az információáramlás “házon belül” jóval gyorsabb, és a szükséges feladatok elvégzésénél sem merülnek fel egyeztetési nehézségek.

A LogiNet üzemeltetési szolgáltatás igénybevételével a cég szervere állandó felügyelet alatt van, probléma esetén kereshet minket. Segítséget nyújtunk a megfelelő tárhely szolgáltató kiválasztásában és cégére szabott megoldást kínálunk.

Milyen feladatokat végez el a webshop üzemeltetéséért felelős csapat?

Milyen feladatokat lát el az üzemeltetésért felelős csapat?

  • Szerver szolgáltatások telepítése
  • Szerver operációs rendszer és futtató környezet frissítése
  • Biztonsági frissítések telepítése
  • Szerver szoftverek szükséges konfigurálásának elvégzése
  • Monitoring rendszer futtatása
  • 24/7-es rendszerfelügyeletet
  • Kritikus esetekben rendszergazdai hotline és hibaelhárítás
  • A telepített alkalmazások technikai támogatása
  • Az alkalmazás telepítési feladatai
  • A DNS beállítások elvégzése
  • Az SSL tanúsítványok kezelése
Hetzner Cloud, Amazon, Google Cloud, Azure - tárhely megoldások, szolgáltatók

Mi alapján ajánlunk tárhely szolgáltatót?

Szoftver bérlés, virtuális (VPS), vagy felhő alapú megoldás? A tárhely szolgáltató kiválasztásához több szempontot is figyelembe veszünk (várható látogatottság, tárhely igény, földrajzi kitettség), nyomon követjük a piacon elérhető szolgáltatásokat, és a legjobb ár/érték arányú megoldást ajánljuk ügyfeleinknek.

A felhő alapú megoldásokat illetően komoly tapasztalattal rendelkezünk Hetzner CloudAmazonGoogle Cloud, Azure termékek terén. 

Üzemeltetés szolgáltatás csomagok

1. Basic infrastruktúra üzemeltetési opció

Azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknél a fejlesztett alkalmazás várható igénybevétele (látogatók száma, tranzakciók száma) alacsony, valamint a rendszer üzemeltetéséhez nem szükséges egyedi környezet kialakítása.

2. Pro infrastruktúra üzemeltetési opció

Azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknél a fejlesztett alkalmazás várható igénybevétele közepes vagy magas.

Tudj meg többet rólunk, hogyan dolgozunk, hogyan segítjük ügyfeleink online növekedését!

Referenciák

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS