-
LOGISHOP B2C WEBSHOP
Felhasználóbarát webshopot nyitnál magánvásárlóidnak?
A Logishop B2C webshop termékbe olyan megoldásokat építettünk, amelyek biztosítják a gördülékeny vásárlási folyamatot, a támogató rendszerek integrációját, optimalizálják az ügyfélélményt és megalapozzák a jövőbeni fejlődés lehetőségét.
Indulj gyorsan és növekedj e-commerce IT szakértői csapatunkkal!
A Logishop fejlesztését, funkcióinak kialakítását több mint 10 éves e-commerce és rendszerintegrációs tapasztalatunk segítette.
- B2C vásárlásokat segítő megoldások (átlátható menüstruktúra, látványos terméklista oldal, részletgazdag termékoldal, videóval, letölthető anyagokkal, többféle szűrési lehetőséggel, a vásárlói flow-t megtartó egyoldalas checkout, kedvenc és bevásárlólisták létrehozása)
- Professzionális tartalomkezelés felhasználóbarát adminisztrációs felülettel
- Teljesen reszponzív felület: mobil, tablet és desktop nézettel
- Gördülékeny integráció vállalatirányítási rendszerekkel
A Logishopba érkező új és elkészült funkciók
- A Logishop webshopot termékfejlesztési csapatunkkal folyamatosan fejlesztjük, karbantartjuk, ami fejlődést és versenyelőnyt biztosít az ügyfeleink számára.
- A funkciókat a piaci igényeknek és az e-commerce-re vonatkozó törvényi szabályozásnak megfelelően bővítjük, módosítjuk, innovatív megoldásokat, integrációkat építünk be.
- A Logishop preventív patchelése (karbantartása) is folyamatos, ami többek között a felmerülő szoftverhibák javítását, a verziófrissítéseket foglalja magában.
Logishop funkciólista
Nézd meg az aktuális Logishop funkciókat!
A Logishop funkciókat a piaci igényeknek és az e-commerce-re vonatkozó törvényi szabályozásnak megfelelően bővítjük, módosítjuk, innovatív megoldásokat, integrációkat építünk be.
Támogatjuk a növekedésed!
- Webshopod ökoszisztémává alakítható: könnyen illeszthető hozzá mobil applikáció, egyedi bolti digitális megoldások
- A cég megnövekedett forgalmának nem jelent gátat a webáruház: a rendszer rugalmasan bővíthető az egyedi igényeiddel, kiegészíthető B2B funkciókkal
- Segítjük a nemzetközi terjeszkedésed: többnyelvűség, lokális specifikumok adaptálása
- Üzemeltetési és support szolgáltatásunk biztosítja, hogy az IT háttér folyamatosan támogassa a webáruház növekedését
- Segítünk, hogy nagyobb konverziót érj el: e-commerce igényfelmérés, UX tracking szolgáltatás
Biztosítjuk, hogy kitűnj a versenytársaid közül
- Egyedi, megkülönböztető design kialakítása, a felhasználói élmény javítása UX design tervezéssel
- Sebesség és stabilitás, amely a keresőoptimalizáláshoz (SEO) lényeges
- Vásárlásösztönzés beépített marketingfunkciókkal: modulárisan alakítható vonzó főoldal bannerekkel, termékajánlatokkal, a vásárlási státuszokról küldött státuszinformáció, korábbi rendelések megtekintése és kosárba rakása
- Mobilra optimalizált felület: a mobil vásárlók kiszolgálásáért
Kiknek ajánljuk?
- Logishop Standard csomag: Olyan kis- és középvállalatoknak ajánljuk, amelyek fontos szerepet szánnak az értékesítési csatornáik között a webáruháznak, olyan platformot keresnek, amely magában foglalja a jövőbeni növekedés lehetőségét.
- Logishop Pro csomag: Olyan kis-és középvállalatoknak ajánljuk, amelyek értékesítésében kiemelt szerepet kap az online csatorna, és tovább szeretné erősíteni ezt a platformját: egyedi fejlesztéseket tervez, amellyel a versenyhelyzetét kívánja javítani.
- Logishop Enterprise csomag: Olyan nagyvállalatoknak ajánljuk, amelyek teljesen egyedi igényeikre keresnek megoldást.
Olvass tovább a Logishop webshop csomagokról.
Főbb funkciók
ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK
- E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület
- GDPR-nek megfelelő működés: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználó részére és felhasználók törölhetőségének beállítása
- B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés
- Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó
FRONTEND - SHOP FELÜLET
Dinamikus termékkeresők és szűrők
A vásárló könnyedén eljuthat a kívánt termékhez
- Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján
- Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák
- Kategóriafa megjelenítése: Szülő kategóriára kattintva kilistázható az összes alárendelt kategória terméke egy listában
- Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret)
- Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák
- Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.
- Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon
- Színválasztó: A terméklisták szűrőiben vizuálisan megjelenített színekből szűrhet a vásárló
Termékvégoldal
Minden információ elérhető a termékvégoldalon belül, ezáltal a vásárlási flow nem szakad meg
- Termékmegnevezés
- Vásárlást támogató eszközök:
- Képek - termék képek megjelenítése
- Csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
- Értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
- Videó - termék videó megjelenítése
- Specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése
- Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján)
- Kapcsolódó termékvariánsok listázása: A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok)
- Termékkészlet információ: Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése)
- Termék összehasonlítás: Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer
- Kiemelt akciós termékárak: Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon
- Helyettesítő és kapcsolódó termékek ajánlása: Termékvégoldal alján megjeleníthető terméklista. A lista helyettesítő termékeket mutat, ha nincs készleten, kapcsolódó termékeket mutat, ha van készleten a keresett termék. (Csak ERP-ből érkező adatok esetén működik)
- Termékleírás optimalizálás: Termékleírásba elhelyezett túlméretezett képek automatikusan optimalizálása kisebb méretre. (ERP-ből érkező leírások esetén)
Vásárlási folyamat
A kosárba kerülő termékek kifizetése gördülékeny és akadálymentes
- Kosár ideiglenes megjelenítése: Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg. Itt is megadhatók a kuponkódok.
- Kosároldal: Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
- Kosár mentése:
- Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor
- Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát
- Kupon megadása: A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók
- Egyoldalas checkout:
- A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:
- Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés
- Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon
- Fizetési módok: Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók
- Rendelés oldal anonim felhasználóknak is: Nem bejelentkezett vásárlók elérhetik a rendelésük összefoglaló oldalát a visszaigazoló emailben kapott egyedi linken
- Elhagyott kosár értesítő: Az admin beállíthatja, hogy a kosár “félbehagyása” után hány nap elteltével kapjon emlékeztető e-mailt a felhasználó elhagyott kosaráról
Felhasználói profil
A bejelentkezett felhasználók itt állíthatják be profil, számlázási és szállítási adataikat, ellenőrizhetik nyitott és korábbi rendeléseiket, kedvencek listáját
- Regisztráció és bejelentkezés:
- Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges
- Elfelejtett jelszó funkció
- Felhasználói profil oldal:
- Profiladatok szerkesztése
- Szállítási adatok
- Számlázási adatok
- Rendelések listája
- Számlák listája
- Facebook, Google fiók csatolása
- Jelszó változtatás
- Kedvencek lista: Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
- Egyedi lista létrehozása: Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
- Megrendelés követés:
- Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára
- Megrendelés státuszok kezelése
- Süti elfogadó pop-up: Az új látogatók számára felugró pop-up a sütik elfogadása céljából
BACKEND - ADMIN FELÜLET
Modulárisan felépíthető főoldal
Építs vonzó főoldalt a dedikált modulok, a manuálisan összeállítható statikus, illetve szabályrendszer alapján generálódó dinamikus listák segítségével
- Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk. Az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
- Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel
- Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat
- Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom
- Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon
- Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió
- Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás
- Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége
- Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére
Tartalom menedzsment
- Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma
- WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal
- Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon
- Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez
- Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre
- Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát
- Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen
- Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére)
- SEO modul:
- A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook)
- Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése
- Üzenet sablonok kezelése: Rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése
- Médiatár: Könnyen kezelhető, belső média feltöltő felület, amivel rendszerezni lehet a webshophoz tartozó képeket és fájlokat
Termékkatalógus kezelése
- Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával
- Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft)
- Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek
- Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete)
- Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása
- Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk
- Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék
- Termék adatmodell:
- Termék ára
- Raktárkészlet
- Tulajdonságok beállítása
- Terméktípushoz sorolás
- Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
- Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
- Terméklisták
- Termékkategóriák
- Terméklisták és variáns listák exportja és importja: Admin felületi listák tömeges összeállítását teszi lehetővé XLS importtal
Kedvezmény rendszer
Folyamatosan bővülő vásárlást motiváló kedvezményrendszer
- Kuponok létrehozása
- Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be
- Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra
- Lehet fix vagy százalékos kedvezmény
- Általános vagy felhasználóhoz kötött
- Termékszintű kedvezmények: Flag megjelenítése terméklistában, termékvégoldalon és gyorskosárban: fix leárazás (kedvezmény összege), százalékos leárazás (kedvezmény %-ban) vagy kedvezményes ár flag (termék kedvezményes ára)
- Termékszállítási kedvezmény: Ingyenes szállítási lehetőséget biztosít (dinamikus vagy statikus) listában meghatározott termékekre. Ha van legalább egy szállítási kedvezménnyel ellátott termék a kosárban, akkor a kiszállítás ingyenes, függetlenül a kosárban lévő többi terméktől és a kiválasztott szállítási módtól.
Egyéb funkciók
- Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése
- Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása
- Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése
- Keresőszó napló: Meghatározott időszakra láthatjuk, hogy egyes keresőszavakra hányszor kerestek a felhasználók
- Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
- Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltése
- Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok
- Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről
- Értékelések összevonhatósága és igazolt vásárlókra szűkítés: Beállítható, hogy minden regisztrált látogató értékelhessen vagy csak az igazolt vásárlók. Összevonható a termékvégoldalon a termék összes variánsára adott értékelés vagy megjeleníthető csak az adott variánshoz tartozó. Értékelés kérő email automatikus küldése
- Szállítási és fizetési módok megadása és összekapcsolása: Szállítási módokat és díjakat, valamint fizetési módokat és az azokhoz tartozó díjaknak beállítása
- Kategória url-ek és breadcrumbok kezelése: A breadcrumb (morzsamenü) mutatja, hogy a felhasználó mely útvonalon érkezett az adott oldalra és segítségfével könnyen navigálhat az adott termék kategóriák között. A webshopban található tartalmak több URL-ről is elérhetők. Az admin átállíthatja, hogy az URL-ek közül melyik legyen az alapértelmezett, vagyis a canonical URL.
- URL-ek kezelése admin felületről: Az URL-ek kezelése funkció segítségével kezelheti az admin a webshopban létrejött átirányításokat.
- Alap paraméterezések - Analytics, Google Ads, Facebook pixel, Tag manager: A webshopon lehetőség van különböző követőkódok elhelyezésére annak érdekében, hogy a kereskedő pontos méréseket tudjon megvalósítani a webáruháza teljesítményéről
- Árak archiválása: Árváltozások mentését teszi lehetővé adatbázis szinten
Integrációk, automatizációk
- Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
- Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
- Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
- Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
- Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
- GLS integráció: Közvetlen kapcsolat a GLS és Logishop között. A funkció segítségével a GLS házhozszállítással, illetve GLS csomagpontra rendelt rendelések az admin utasítására bekerülnek a GLS rendszerébe, ahonnan kinyomtathatók a szállításhoz használatos címkék, és szállításra adhatók a rendelések.
B2B SPECIFIKUS FUNKCIÓK
- B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet)
- Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből
- Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással
- Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek
- B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület
- Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve
- B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként, kompaktabb nézet.
- Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés
- Hitelkeret megjelenítés:
- Partner hitelkeretének megjelenítése
- Átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása
- A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el.
- Hitelkeret vizsgálat, lejárt számlák kijelzése
- Lejárt számla vagy hitelkeret túllépés esetén korlátozás a fizetési módokban
- Bejelentkezés után a profiloldalon elérhető funkciók:
- Intézményregisztrációs kérelem
- Intézményadatok
- Alfelhasználók kezelése
- Éves forgalmi adatok vizualizációja
- Számlák listája
- B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége
- B2B felhasználói profil funkicók:
- Intézményregisztrációs kérelem
- Intéztményadatok
- Alfelhasználók kezelése
- Éves forgalmi adatok vizualizációja
- Felhasználói hierarchia:
- Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
- Felhasználó: beállítható jogosultságú felhasználó, akinél beállítható, hogy:
- Leadhat rendelést
- Hozzáférhet számlákhoz
- Hozzáférhet rendelésekhez
- Megtekintheti a hitelkeretet
- Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
- Módosíthatja a szállítási címet
- Kiválaszhat fizetési módot
- B2B felhasználó egyedi árlistájának letöltése: A B2B webáruház tulajdonosok által megszabott egyedi árakat letölthetik a partnerek saját felhasználó felületükön. 10 000 termékig használható ez a funkció
- Lejárt számlák értesítése: A bejelentkezett B2B felhasználót figyelmezteti a rendszer a felhsználói felületén megjelenő piros sávban, ha rendezetlen számlájának fizetési határideje lejárt
Bevezetési idő
- Logishop Standard csomag: 3 hónap
- Logishop Pro csomag: 6-9 hónap, az egyedi igények függvényében
- Logishop Enterprise csomag: egyedi megállapodás alapján
Integráció más rendszerekkel
A Standard csomag esetében az alábbi rendszerek integrációját biztosítjuk:
- Vállalatirányítási rendszer: Cégmenedzser ERP
- Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
- Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás
- Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
- Google Analytics alap konverziókövetéssel
- Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
- Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
- Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
- Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
Kapcsolódó termékek
- Mcomapp mobilshop applikáció
A mobil applikáció mind a B2B, mind a B2C szektor esetében jóval több, mint egy egyszerű értékesítési felület: a push üzenetek küldésétől az extra információk megjelenítéséig, a bolti hálózat támogatásától a digitalizált hűségkártyaprogram meglétéig számtalan módon kiaknázható az előnye.
Tudj meg többet az Mcomapp shop applikációról!
- E-commerce ökoszisztéma
Indulj a Logishop webshoppal és fejleszd tovább értékesítési csatornáidat, építs ki szervesen együttműködő e-commerce ökoszisztémát!
A vállalat digitalizációs átalakulásához minden téren hozzájárulunk, legyen szó B2B, B2C webáruházról, mobil applikációról, a bolti folyamat digitalizációjáról, bolton belüli digitális megoldásokról.
Tudj meg többet az E-commerce ökoszisztémáról!
Kapcsolódó tartalmak
Eredményességnövelő e-kereskedelmi tippek
A járvány következtében megugrott forgalomból csak akkor profitálhatunk hosszú távon, ha körültekintően megválasztott technológiai megoldásokkal élünk. Ehhez jól felépített, hatékony webáruházi rendszerre lesz szükségünk.
MegnézemMi szükséges ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?
2021-ben a várakozások szerint világszerte 2.14 milliárdan vásárolnak online. Mi jelenti a legnagyobb kihívásokat a kereskedők számára? Milyen stratégia vezethet sikerre 2021-ben?
MegnézemHogyan legyen sikeres a webshopod?
Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megoldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.
MegnézemA Logishop fejlesztését, funkcióinak kialakítását több mint 10 éves e-commerce és rendszerintegrációs tapasztalatunk segítette.
Tudj meg többet rólunk, hogyan dolgozunk, hogyan segítjük ügyfeleink online növekedését!
Referenciák
Ügyfeleink mondták
Az elmúlt évek tapasztalata rádöbbentett minket arra, hogy az eddigi megoldások helyett az automatizáció irányába kell elindulnunk egy e-commerce ökoszisztéma kiépítésével. Ezért három rendszer integrált bevezetését (Logishop webáruház, Cégmenedzser ERP, iLogistic fulfillment raktárkezelés) valósítottuk meg. Mindig fontos, de egy ilyen komplex bevezetési projektben kiemelten az, hogy megfogadjuk a fejlesztő cég szakértői tanácsait, és ezt a támogatást maximálisan megkaptuk a LogiNet részéről.
Zempléni Zoltán, Garmin Hungary (Navi-Gate Kft.)
A LogiNettel szeretünk együtt dolgozni, rugalmasan reagálnak a felmerült igényekre, problémákra. A hosszútávú fejlesztéseket is a LogiNettel képzeljük el. Több évre szóló víziónk van, amelyre alapozva bővíteni szeretnénk az együttműködés kereteit a mobil app kialakításától kezdve a további partnerek esetleges bevonásáig.
Csordás-Takács Attila, eKönyv Magyarország Kft., ügyvezető igazgató
A fejlesztő partner kiválasztása előtt több zsákutcánk volt, ami anyagi értelemben is megterhelő volt számunkra. Jó lett volna hamarabb megtalálni egy ilyen szakmailag felkészült, profi csapatot. A LogiNet egyik legnagyobb erőssége a rugalmasság, az a pozitív hozzáállás, hogy minden kérésünkre igyekeztek megoldást találni. Az együttműködésünkkel kapcsolatban kiemelném a kapcsolattartás kiváló minőségét, ha szükség volt rá, hetente többször is meetinget tartottunk, ha bármilyen problémánk volt, mindjárt kaptunk visszajelzést. Ez olyan stabil hátteret biztosít számunkra, hogy nyugodtan gondolkodhatunk a jövőben is arról, mit szeretnénk javítani, fejleszteni a webshopunkon, biztos lehetünk abban, hogy megvalósul.
Varga Viktor, Marseus Computer Kft.
AJÁNLATKÉRÉS
Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!
AJÁNLATKÉRÉSLoginet Systems kft.
-
Irodacím : 1117 Budapest
Galvani u. 2. III. emelet -
Székhelycím : 1221 Budapest
Vihar utca 5. D. ép. 4. em. 15. -
-
Szolgáltatások
- Szoftverfejlesztés
- Egyedi webfejlesztés
- Mobil alkalmazás fejlesztés, applikáció készítés
- Digitális termékfejlesztés, MVP fejlesztés
- Webshop készítés
- Webshop karbantartás, üzemeltetés
- Erőforrás kiszervezés
- IT tervezés, tanácsadás
- Üzleti folyamatok digitalizálása AI segítségével
- UX design
- UX tracking
- Nemzetközi e-commerce rendszer fejlesztés