LOGISHOP B2C WEBSHOP
Kiknek ajánljuk?

Kiknek ajánljuk?

  • Logishop Standard csomag: Olyan kis- és középvállalatoknak ajánljuk, amelyek fontos szerepet szánnak az értékesítési csatornáik között a webáruháznak, olyan platformot keresnek, amely magában foglalja a jövőbeni növekedés lehetőségét.
  • Logishop Pro csomag: Olyan kis-és középvállalatoknak ajánljuk, amelyek értékesítésében kiemelt szerepet kap az online csatorna, és tovább szeretné erősíteni ezt a platformját: egyedi fejlesztéseket tervez, amellyel a versenyhelyzetét kívánja javítani.
  • Logishop Enterprise csomag: Olyan nagyvállalatoknak ajánljuk, amelyek teljesen egyedi igényeikre keresnek megoldást.

Olvass tovább a Logishop webshop csomagokról.

Főbb funkciók

Főbb funkciók

A Logishop webshop funkciói Pro és Enterprise csomagokban a Standard funkciókon és integrációkon felül egyedi ügyféligényekkel egészülhetnek ki.

ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK


  • E-commerce UX best practice-ek alapján épített felület: UX Design csapat által optimalizált felhasználóbarát felület
  • GDPR-nek megfelelő működés: Projektszinten kialakítható GDPR adatletöltési lehetőség a felhasználó részére és felhasználók törölhetőségének beállítása
  • B2B funkciók: B2B specifikus terméklista megjelenítés, rendelési folyamat, felhasználó kezelés
  • Reszponzív felület: A felhasználói felület automatikusan igazodik a látogató képernyőjének méretéhez, függetlenül attól, hogy mobilról, tabletről vagy asztali gépről van szó

FRONTEND - SHOP FELÜLET


Dinamikus termékkeresők és szűrők

A vásárló könnyedén eljuthat a kívánt termékhez

  • Termékek listázása: Termékek listázhatóak kategória vagy terméklista alapján
  • Kategóriák listázása: Főkategóriára kattintva listázhatóak az alkategóriák
  • Kategóriafa megjelenítése: Szülő kategóriára kattintva kilistázható az összes alárendelt kategória terméke egy listában
  • Szűrés termék tulajdonságok alapján: A terméklistákban és kategória listákban termék tulajdonság alapú szűrés (pl. szín, méret)
  • Lenyíló menürendszer kategóriák és alkategóriák mutatásához: Vízszintesen elhelyezkedő főmenü, amiből vertikálisan nyílnak le az alkategóriák
  • Szabadszavas gyorskereső instant találati oldallal: Gépelés során a felhasználó számára azonnal megjelennek az eredmények a találati oldalon (pop-up terméklista a keresés alapján). A keresőszó gépelésével automatikusan szűkül a keresési eredmény.
  • Promóciós termékek kiemelése: Promóciós termékek esetén akciós ár kiemelt megjelenítése terméklistában és termék végoldalon
  • Színválasztó: A terméklisták szűrőiben vizuálisan megjelenített színekből szűrhet a vásárló

Termékvégoldal

Minden információ elérhető a termékvégoldalon belül, ezáltal a vásárlási flow nem szakad meg

  • Termékmegnevezés
  • Vásárlást támogató eszközök:
    • Képek - termék képek megjelenítése
    • Csatolt fájlok (tanúsítványok) - csatolható pdf dokumentum
    • Értékelések - vásárlói értékelések megjelenítése
    • Videó - termék videó megjelenítése
    • Specifikáció - termék részletes specifikációjának megjelenítése
  • Termékvariáns választó: A termékvégoldalon az oldal elhagyása nélkül válthatunk a termékvariánsok között (pl. szín, méret alapján)
  • Kapcsolódó termékvariánsok listázása:  A termékvégoldalon megjelenik a kapcsolódó termékvariánsok listája (pl. szürke iPhone termék végoldalán a többi szín/háttértár változatok)
  • Termékkészlet információ:  Mutatja, hogy az egyes raktárakban az adott termékből van-e készleten (B2B-nél pontos raktárkészlet megjelenítése)
  • Termék összehasonlítás:  Az összehasonlításra kerülő termékek egy beúszó oldalsávban jelennek meg, ezáltal a termékvégoldalról nem navigál el a rendszer
  • Kiemelt akciós termékárak:  Promóciós termékek esetén akciós flag és akciós ár megjelenítése terméklistában és termékvégoldalon
  • Helyettesítő és kapcsolódó termékek ajánlása: Termékvégoldal alján megjeleníthető terméklista. A lista helyettesítő termékeket mutat, ha nincs készleten, kapcsolódó termékeket mutat, ha van készleten a keresett termék. (Csak ERP-ből érkező adatok esetén működik)
  • Termékleírás optimalizálás: Termékleírásba elhelyezett túlméretezett képek automatikusan optimalizálása kisebb méretre. (ERP-ből érkező leírások esetén)

Vásárlási folyamat

A kosárba kerülő termékek kifizetése gördülékeny és akadálymentes

  • Kosár ideiglenes megjelenítése:  Termék kosárba rakása vagy kosárra kattintás esetén a beúszó kosár a vásárlás folyamatát nem szakítja meg. Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosároldal:  Az összes kosárba helyezett termék könnyen áttekinthető egyetlen oldalon (kosároldal). Itt is megadhatók a kuponkódok.
  • Kosár mentése: 
    • Regisztrált userek esetén kosár mentése kilépéskor és betöltése bejelentkezéskor
    • Anonim kosár lehetősége: a be nem jelentkezett felhasználók is kosárba tehetik a terméket, amely a paraméterezésnél meghatározott ideig megtartja a kosár tartalmát
  • Kupon megadása:  A kosár oldalakon adhatják meg a kuponkódokat a felhasználók
  • Egyoldalas checkout: 
    • A vásárlási folyamat befejezéséhez az egyoldalas checkout oldalon minden szükséges információ megadható, a rendelés véglegesíthető:
    • Azonosítás - Kiszállítás - Számlázás - Fizetés
    • Letisztult checkout oldal: csak a rendelés véglegesítéséhez szükséges információk jelennek meg az oldalon
  • Fizetési módok:  Simple Pay és Bigfish Payment fizetési módok közül választhatnak a vásárlók
  • Rendelés oldal anonim felhasználóknak is: Nem bejelentkezett vásárlók elérhetik a rendelésük összefoglaló oldalát a visszaigazoló emailben kapott egyedi linken
  • Elhagyott kosár értesítő: Az admin beállíthatja, hogy a kosár “félbehagyása” után hány nap elteltével kapjon emlékeztető e-mailt a felhasználó elhagyott kosaráról

Felhasználói profil

A bejelentkezett felhasználók itt állíthatják be profil, számlázási és szállítási adataikat, ellenőrizhetik nyitott és korábbi rendeléseiket, kedvencek listáját

  • Regisztráció és bejelentkezés:
    • Bejelentkezés adatok megadásával, illetve Google és Facebook gyors Login funkcióval is lehetséges
    • Elfelejtett jelszó funkció
  • Felhasználói profil oldal:
    • Profiladatok szerkesztése
    • Szállítási adatok
    • Számlázási adatok
    • Rendelések listája
    • Számlák listája
    • Facebook, Google fiók csatolása
    • Jelszó változtatás
  • Kedvencek lista:  Kedvenc termékek - kiemelt lista, amelyre a felhasználó termékeket tehet
  • Egyedi lista létrehozása:  Egyedi listák - felhasználó listákat hozhat létre és ezekre termékeket tehet
  • Megrendelés követés: 
    • Naprakész megrendelés megjelenítés az ügyfelek számára
    • Megrendelés státuszok kezelése
  • Süti elfogadó pop-up: Az új látogatók számára felugró pop-up a sütik elfogadása céljából

BACKEND - ADMIN FELÜLET


Modulárisan felépíthető főoldal

Építs vonzó főoldalt a dedikált modulok, a manuálisan összeállítható statikus, illetve szabályrendszer alapján generálódó dinamikus listák segítségével

  • Menüsáv: A fejléc és lábléc menüsávba terméklistákat és egyedi szöveges tartalmakat is helyezhetünk. Az admin felületen könnyedén átrendezhetőek a menüpontok drag and drop módszerrel.
  • Régiók: A tartalmak megjelenítésére szolgáló fixen elhelyezett terület a főoldalon. A régiók ki- és bekapcsolhatóak, igy a hozzájuk rendelt tartalom tetszés szerint elrejthető az oldalról. A régiók a bannersávokba helyezett bannerekhez rendelt tartalmakkal tölthetők fel
  • Bannersávok: Bannersávokba rendezhetjük bannereinket, amelyek megjelenítik a tartalmakat
  • Bannerek: A bannerek tartalmaink megjelenítésére szolgálnak. Bannerekhez a következő tartalmak rendelhetők: termék, kategória, lista, CMS tartalom
  • Egyedi terméklisták megjelenítése: Dinamikusan vagy statikusan létrehozott termék listák elhelyezése a főoldalon
  • Hírek / Blog modul: Dedikált hírek régió
  • Hírlevél feliratkozás modul: Hírlevél felíratkozás
  • Térképes üzletmegjelenítés modul: Térképen könnyen megjeleníthető marker, amelyre kattintva pop-upban megjelenik az üzlet neve, nyitvatartása, pontos címe, útvonalterv indításának lehetősége
  • Gyakran Ismételt Kérdések modul: Dedikált modul a GYIK megjelenítésére

Tartalom menedzsment

  • Statikus tartalmi modulok kezelése: Hírek/Blog tartalmak, hírlevél feliratkozás, térkép, GYIK tartalma
  • WYSIWYG szerkesztőfelület: Word-szerű szövegszerkesztő a hosszabb szövegek könnyű formázásához kép, videó, táblázat beszúrással és egyéb alapvető funkciókkal
  • Statikus címkék teljeskörű szerkesztése: Statikus címkék teljes körű szerkesztése az oldalon
  • Címkék létrehozása: Címkék segítenek a szöveges tartalmak dinamikus rendszerezéséhez
  • Konténerek és dinamikus konténerek: Szöveges tartalmak csoportokba rendezése konténerek segítségével lehetséges kétféleképpen: manuálisan statikus konténereket vagy címkék alapján dinamikus konténereket hozhatunk létre
  • Terméklista megjelenítése: A főoldalon egyes régiókban megjeleníthetünk egy adott terméklistát
  • Szöveges tartalmak létrehozása: Hírek/Blog létrehozása wysiwyg szerkesztő felületen
  • Tartalmak időzítése: A tartalmak (bannersávok, szövegek, konténerek, terméklisták) megjelenítése be/kikapcsolható és időzíthető (pl. egy Black Friday terméklista megjelenítését időzíthetjük csak a promóció idejére)
  • SEO modul:
    • A webshop moduljai sablonok szerinti meta adatokkal láthatóak el (Google, Facebook)
    • Automatikus és manuális SEO adatok kitöltése
  • Üzenet sablonok kezelése: Rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése
  • Médiatár: Könnyen kezelhető, belső média feltöltő felület, amivel rendszerezni lehet a webshophoz tartozó képeket és fájlokat

Termékkatalógus kezelése

  • Statikus terméklisták létrehozása: Statikus terméklistákat hozhatunk létre termékek manuális hozzáadásával vagy felépíthetjük automatikusan, termékvariánsok meghatározásával 
  • Dinamikus terméklisták létrehozása: Automatikusan frissülő dinamikus listák létrehozása akár többszintes szabályrendszer felállításával (pl. szín=fekete és ár>10000 Ft)
  • Termék szűrhetőség beállítása: Termékenként és terméklistánként a felhasználó számára beállíthatók lehetséges szűrési feltételek
  • Termékparaméterek felvétele: Bármennyi paraméter felvehető, mely alapján szűrhető a termék (pl. szín, háttértár mérete)
  • Márkák létrehozása: Márkák hozzáadása
  • Terméksablonok létrehozása: Új termék létrehozásakor az itt létrehozott sablonokból válogathatunk
  • Termékvariánsok létrehozása: Minden termékhez beállítható több variáns (termékváltozat), pl. piros szék, zöld szék
  • Termék adatmodell:
    • Termék ára
    • Raktárkészlet
    • Tulajdonságok beállítása
    • Terméktípushoz sorolás
    • Szűrhető paraméterek beállítása: mire lehessen szűrni a terméket
    • Variánsképző paraméterek: mely paraméterek legyenek variánsképzők, amikből válogatni lehet a termékvégoldalon
    • Terméklisták
    • Termékkategóriák
  • Terméklisták és variáns listák exportja és importja:  Admin felületi listák tömeges összeállítását teszi lehetővé XLS importtal

Kedvezmény rendszer

Folyamatosan bővülő vásárlást motiváló kedvezményrendszer

  • Kuponok létrehozása
    • Kuponok: kedvezményekre jogosító kuponok generálása, amelyek a shop kosár oldalán válthatóak be
    • Kupon vonatkozhat a kosárra, adott termékre vagy szállítási díjra
    • Lehet fix vagy százalékos kedvezmény
    • Általános vagy felhasználóhoz kötött
  • Termékszintű kedvezmények: Flag megjelenítése terméklistában, termékvégoldalon és gyorskosárban: fix leárazás (kedvezmény összege), százalékos leárazás (kedvezmény %-ban) vagy kedvezményes ár flag (termék kedvezményes ára)
  • Termékszállítási kedvezmény: Ingyenes szállítási lehetőséget biztosít (dinamikus vagy statikus) listában meghatározott termékekre. Ha van legalább egy szállítási kedvezménnyel ellátott termék a kosárban, akkor a kiszállítás ingyenes, függetlenül a kosárban lévő többi terméktől és a kiválasztott szállítási módtól.

Egyéb funkciók

  • Áruházak létrehozása: Áruházak, virtuális áruházak létrehozása és raktárak megtekintése
  • Admin felhasználók kezelése: Admin felhasználók és szerepköreik létrehozása/változtatása
  • Vásárlók listája: Összes vásárlónk adatainak, címeinek, rendeléseinek és listáinak megtekintése
  • Keresőszó napló: Meghatározott időszakra láthatjuk, hogy egyes keresőszavakra hányszor kerestek a felhasználók
  • Keresőszó riport: A 10 leggyakrabban keresett kulcsszólista alapján láthatjuk, hogy mire keresnek többnyire a felhasználók. Láthatjuk a tipikus keresési elírásokat, megfogalmazásokat.
  • Szinoníma szótár és elírások: Megadhatóak keresőszavak szinonímái és elgépelt verziói, hogy a keresés biztosan célba érjen. Keresőszó szinonímák tömeges feltöltése
  • Megrendelés kiszolgálási folyamat: Admin felületen ellenőrizhető rendelési státuszok
  • Termékértékelések kezelése: Felhasználók által adott értékelések megtekintése, írott értékelés megjelenítésének ki/bekapcsolása. Írott értékelésre válaszadási lehetőség az admin felületről
  • Értékelések összevonhatósága és igazolt vásárlókra szűkítés: Beállítható, hogy minden regisztrált látogató értékelhessen vagy csak az igazolt vásárlók. Összevonható a termékvégoldalon a termék összes variánsára adott értékelés vagy megjeleníthető csak az adott variánshoz tartozó. Értékelés kérő email automatikus küldése
  • Szállítási és fizetési módok megadása és összekapcsolása: Szállítási módokat és díjakat, valamint fizetési módokat és az azokhoz tartozó díjaknak beállítása
  • Kategória url-ek és breadcrumbok kezelése: A breadcrumb (morzsamenü) mutatja, hogy a felhasználó mely útvonalon érkezett az adott oldalra és segítségfével könnyen navigálhat az adott termék kategóriák között. A webshopban található tartalmak több URL-ről is elérhetők. Az admin átállíthatja, hogy az URL-ek közül melyik legyen az alapértelmezett, vagyis a canonical URL.
  • URL-ek kezelése admin felületről: Az URL-ek kezelése funkció segítségével kezelheti az admin a webshopban létrejött átirányításokat.
  • Alap paraméterezések - Analytics, Google Ads, Facebook pixel, Tag manager: A webshopon lehetőség van különböző követőkódok elhelyezésére annak érdekében, hogy a kereskedő pontos méréseket tudjon megvalósítani a webáruháza teljesítményéről
  • Árak archiválása: Árváltozások mentését teszi lehetővé adatbázis szinten

Integrációk, automatizációk

  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
  • GLS integráció: Közvetlen kapcsolat a GLS és Logishop között.  A funkció segítségével a GLS házhozszállítással, illetve GLS csomagpontra rendelt rendelések az admin utasítására bekerülnek a GLS rendszerébe, ahonnan kinyomtathatók a szállításhoz használatos címkék, és szállításra adhatók a rendelések.

B2B SPECIFIKUS FUNKCIÓK


  • B2B partnerek megtekintése: Az összes B2B partner megtekintése (az adatok mindig ERP-ből jönnek, itt csak megtekinteni lehet)
  • Partner szerződött ára: Árak megjelenítése partnertől függően, árak átvétele ERP rendszerből
  • Összes termékvariáns megjelenítése: B2B nézetben megjeleníthető az összes termékvariáns egy oldalon és kosárba is rakható egy kattintással
  • Raktárkészlet megjelenítése: B2B felhasználóknak megjeleneíthető a pontos darabszám és raktár helyszínek
  • B2B Kosár gomb: B2B esetben összes variáns kosárba rakását lehetővé tevő felület
  • Automatikus telephely feltöltés: B2B userek esetén az ERP-ből érkező telephelyek automatikusan fel vannak töltve
  • B2B terméklista: B2B terméklistázóban kisebb képek több információval. Több termék megjelenítése oldalanként, kompaktabb nézet.
  • Kosár import/export: Kosár exportálása/importálása XLS formátumban cikkszám, darabszám megadással, gyors újrarendelés
  • Hitelkeret megjelenítés: 
    • Partner hitelkeretének megjelenítése
    • Átutalásos fizetési lehetőség hozzáadása
    • A felhasználó számára csak a számára beállított fizetési feltételek érhetőek el.
    • Hitelkeret vizsgálat, lejárt számlák kijelzése
    • Lejárt számla vagy hitelkeret túllépés esetén korlátozás a fizetési módokban
  • Bejelentkezés után a profiloldalon elérhető funkciók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intézményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
    • Számlák listája
  • B2B specifikus fizetési lehetőségek: A felhasználónál engedélyezett fizetési módok felajánlása, halasztott fizetés lehetősége
  • B2B felhasználói profil funkicók: 
    • Intézményregisztrációs kérelem
    • Intéztményadatok
    • Alfelhasználók kezelése
    • Éves forgalmi adatok vizualizációja
  • Felhasználói hierarchia: 
    • Adminisztrátor: teljes jogú felhasználó, aki a többi felhasználót meg tudja hívni a webshop használatára
    • Felhasználó: beállítható jogosultságú felhasználó, akinél beállítható, hogy:
      • Leadhat rendelést
      • Hozzáférhet számlákhoz
      • Hozzáférhet rendelésekhez
      • Megtekintheti a hitelkeretet
      • Megkapja a webshop által kiküldött üzeneteket
      • Módosíthatja a szállítási címet
      • Kiválaszhat fizetési módot
  • B2B felhasználó egyedi árlistájának letöltése: A B2B webáruház tulajdonosok által megszabott egyedi árakat letölthetik a partnerek saját felhasználó felületükön. 10 000 termékig használható ez a funkció
  • Lejárt számlák értesítése: A bejelentkezett B2B felhasználót figyelmezteti a rendszer a felhsználói felületén megjelenő piros sávban, ha rendezetlen számlájának fizetési határideje lejárt

Bevezetési idő

Bevezetési idő

  • Logishop Standard csomag: 3 hónap
     
  • Logishop Pro csomag: 6-9 hónap, az egyedi igények függvényében
     
  • Logishop Enterprise csomag: egyedi megállapodás alapján
Integráció más rendszerekkel

Integráció más rendszerekkel

Pro és Enterprise csomagokban a Standard lehetőségeken felül megvalósítjuk az egyedi ügyféligények alapján választott külső rendszerek integrációját. Tapasztalattal rendelkezünk SAP Business One, Microsoft Dynamics NAV, Oracle JD Edwards, SugarCRM, OroCRM, Microsoft Dynamics CRM, Cégmenedzser, Vectory, SERPa vállalatirányítási rendszerek integrációjában.


Standard csomag esetében az alábbi rendszerek integrációját biztosítjuk:
 

  • Vállalatirányítási rendszer: Cégmenedzser ERP
  • Fizetési rendszerek: OTP Simple, Bigfish payment
  • Mailchimp: Feliratkozás, leiratkozás
  • Árösszehasonlító oldalak: Facebook Business, Google Shopping, Olcsobbat.hu, Árgép, Árukereső
  • Google Analytics alap konverziókövetéssel
  • Marketing eszközök: Facebook pixel, Google termékek
  • Automatizált rendszerüzenetek, email sablonok, címzettek kezelése:
    • Eseményhez kötött email automatizáció (pl. sikeres regisztrációnál automatikus email küldés)
    • Email sablonok szerkesztése dinamikus mezőkkel (pl. név, email cím behelyettesítés)
Kapcsolódó termékek

Kapcsolódó termékek

  • Mcomapp mobilshop applikáció

A mobil applikáció mind a B2B, mind a B2C szektor esetében jóval több, mint egy egyszerű értékesítési felület: a push üzenetek küldésétől az extra információk megjelenítéséig, a bolti hálózat támogatásától a digitalizált hűségkártyaprogram meglétéig számtalan módon kiaknázható az előnye.

Tudj meg többet az Mcomapp shop applikációról!

  • E-commerce ökoszisztéma

Indulj a Logishop webshoppal és fejleszd tovább értékesítési csatornáidat, építs ki szervesen együttműködő e-commerce ökoszisztémát!

A vállalat digitalizációs átalakulásához minden téren hozzájárulunk, legyen szó B2B, B2C webáruházról, mobil applikációról, a bolti folyamat digitalizációjáról, bolton belüli digitális megoldásokról.

Tudj meg többet az E-commerce ökoszisztémáról!

Kapcsolódó tartalmak

Eredményességnövelő e-kereskedelmi tippek

Eredményességnövelő e-kereskedelmi tippek

Milyen eszközökkel tudunk belépni az e-kereskedelmi piacra? Hogyan növeljük az értékesítést, ha már van webáruházunk?

A járvány következtében megugrott forgalomból csak akkor profitálhatunk hosszú távon, ha körültekintően megválasztott technológiai megoldásokkal élünk. Ehhez jól felépített, hatékony webáruházi rendszerre lesz szükségünk.

Megnézem
Mi szükséges ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?

Mi szükséges ahhoz, hogy sikerre vidd a webáruházadat?

5 tipp az eredményes webshop és e-commerce stratégia kialakításához a várható piaci tendenciák függvényében

2021-ben a várakozások szerint világszerte 2.14 milliárdan vásárolnak online. Mi jelenti a legnagyobb kihívásokat a kereskedők számára? Milyen stratégia vezethet sikerre 2021-ben?

Megnézem
Hogyan legyen sikeres a webshopod?

Hogyan legyen sikeres a webshopod?

Cikkgyűjtemény webshop indítás, webshop üzemeltetés témában.

Hasznos tanácsok, a kihívásokat és megoldásokat felvonultató esettanulmányok érdemben hozzájárulhatnak a vállalat webáruházának növekedéséhez. Összegyűjtöttük a témával foglalkozó írásainkat.

Megnézem

Referenciák

Ügyfeleink mondták

AJÁNLATKÉRÉS

Fokozza vállalkozása hatékonyságát, növelje bevételét cége igényeire szabott, egyedi szoftveres megoldásokkal! A LogiNet szakértelmével hosszú távra tervezhet: írja le elképzeléseit, céljait, és kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

AJÁNLATKÉRÉS