Fővárosi Csatornázási Művek karrierportál

Új karrierportál a Fővárosi Csatornázási Műveknél

A karrier portál mind az állásokra jelentkezők, mind a Fővárosi Csatornázási Művek számára jelentős segítséget jelent. A pályázók egyszerűen jelentkezhetnek, nyomon követhetik a kiválasztási folyamatot. Az FCSM a felvételi folyamatot automatikusan, személyre és pozícióra szűrve rugalmasan tudja menedzselni

Referenciáink között valódi újdonságot jelent a humán-erőforrás folyamatokat támogató rendszer fejlesztése: a felvételi eljárás során ugyanis számos különböző felhasználói döntés átlátható kezelésére van szükség mind az állásra jelentkezők, mind a HR-munkatársak részéről. A Fővárosi Csatornázási Művek munkáját így saját fejlesztésű, az adatbázis tartalmak rendezhető megjelenítéséért felelős modulunk, a LogiGrid beépítésével segítettük.

A tíz hónap alatt fejlesztett karrier.fcsm.hu publikus felületén az érdeklődők felhasználóbarát szűrők – például munkakör, szakterület, munkavégzés helye – segítségével választhatják ki a számukra releváns pályázatot, amelyre kattintva egyszerűen benyújthatják jelentkezésüket, tölthetik fel önéletrajzukat. A rendszer lehetőséget biztosít a regisztrációra is, ez számos előnnyel jár a pályázóknak, például kedvencnek jelölhetnek állásokat, valamint bekerülnek egy olyan adatbázisba is, amelyből bármikor választhatnak a HR-munkatársak.

A felhasználói élményhez többek között a könnyű kezelhetőség, a social media fiókkal való bejelentkezés, valamint a weboldal beúszó értesítései paneljei is hozzájárulnak. A pályázók adatainak biztonságát kiemelten kezeltük, a rendszerbe például beépítettünk egy olyan funkciót, amely időkorlát segítségével figyeli a felhasználók aktivitását, és ez alapján küld nekik értesítést.

A 2018 októberében zárult folyamat során csapatunk számos olyan megoldást dolgozott ki, amely megkönnyíti és néhány fázis során automatizálja a HR-munkatársak és a back-office munkáját. A java alapú CMS-rendszer egyedi LogiNet-fejlesztés, amely a folyamat több, kiemelt pontján – például pozíció módosítása, interjú egyeztetése, ajánlatok kiküldése stb. – automatikus üzenetben értesíti a jelentkezőket. A back-office kollégák napi munkáját a letisztult, funkcionális adminisztrációs felület, a különböző listázó és rendező alkalmazások és a könnyen módosítható sablonok is segítik. A pályázatok egységes adatbázisban történő kezelése hozzájárulhat a legjobb potenciális munkavállalók kiválasztásához, a rendszerben lehetőség nyílik több adatbázis közös menedzselésére is.

Csapatunk a fejlesztést vízesés-modellben valósította meg, a tapasztalt fejlesztők munkáját UX és UI-specialista, projektmenedzser és tesztelő is segítette. A tesztelés a HR-folyamat különböző fázisaihoz kapcsolódó értesítések, az érzékeny adatok kezelése, valamint az összetett back-end miatt is kiemelten fontos volt számunkra.
 

Az Fővárosi Csatornázási Művek Zrt., Magyarország legnagyobb hazai környezetvédelmi, csatornázási és szennyvíz-elvezetési szolgáltató cége elégedett az új portállal, számos pozitív visszajelzés érkezett a teljes HR-folyamatot átláthatóan és könnyen kezelhető rendszerrel kapcsolatban.