HIKOKI mobil applikáció
Natív katalógus applikációt készítettünk a szerszámgépgyártó óriás, a HiKOKI számára. Egyedi fejlesztésű alkalmazásunk cégre szabott árukeresőként, digitális bemutatóteremként segíti a gyártó termékkínálatának megismerését, áttekintését, új szintre emeli a garanciális ügyintézés ügyfélkapcsolati teendőit. A viszonteladói webshopokba, üzletekbe terelt forgalommal a vállalat segíteni tudja partnerei értékesítését, ezzel tovább erősítve piaci pozícióját, növekedési kilátásait. A több eltérő terméklista és az angol-magyar nyelvek kezelésére alkalmas megoldásunkat a magyar mellett további nyolc európai célpiac felhasználói is megismerhették a 2019 decemberi élesítés óta.
Előzmények
Új tulajdonosi háttérrel, megújult márkanév alatt, de a kiváló minőségű szerszámgépek előállításához nélkülözhetetlen több generációs tudás és gyártási technológia megőrzése mellett dolgozik tovább HiKOKI-ként a japán Hitachi 2018 ősze óta. Az új pénzügyi befektető jelentette mozgásteret a világ harmadik legnagyobb technológiai vállalata a növekedés fenntartásához kívánja felhasználni az európai piacon is.
Ehhez szakterületének megfelelően a vállalat nemcsak az egyedi munkaeszközök tervezésekor tekinti kulcskérdésnek az innovációt potenciális vásárlói eléréséhez, de ugyanilyen lendülettel fejleszti online kommunikációs / értékesítési csatornáit is. Különös tekintettel a mobilos célcsoportra, amelyet egy új katalógus applikációval kíván megszólítani a kelet-közép-európai régióban.
Célok és leküzdött akadályok
Ahhoz, hogy a mobilalkalmazás alkalmazkodjon a HiKOKI elvárásaihoz, a LogiNet fejlesztői csapatának a lakossági ügyfelek kiszolgálására optimalizált e-kereskedelmi rendszerek logikájától eltérő megközelítést kellett alkalmaznia kialakítása során.
Hiszen a HiKOKI gyártó cégként:
- Direktértékesítést nem végez, bevételét viszonteladó partnereinek forgalma határozza meg, így az applikációjuk sem épülhetett fel, működhetett klasszikus webshopként. Annál inkább számítottak a képességeire a partnerek értékesítésének támogatásában, a termékkínálatukat részletgazdag leírások társaságában bemutató ismertetőfelületként.
- Mivel a márka lakossági ügyfelekkel leginkább garanciális ügyintézés papírmunkái, valamint ahhoz kapcsolódó javítási feladatok esetén találkozik szemtől-szemben, így olyan megoldásokra, funkciókra volt igény az alkalmazáson belül, amelyek segítségével ez a találkozás ügyfélélménnyé formálható.
A kihívást tetézte, hogy a japán technológiai óriás olyan applikáció lefejlesztésével bízta meg a LogiNet szakembergárdáját, amely nemcsak kiemelkedő stabilitással, átlátható kezelőfelülettel, a jövőbeni bővítésekre nyitottan, gyorsan képes ellátni a feladatát, de több ország terméklistáinak kezelésére, eltérő nyelvi tartalmak megjelenítésére egyaránt alkalmas.
Az alkalmazással a HiKOKI ugyanis Albánia, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Magyarország, Koszovó, Észak-Macedónia, Montenegró, Szerbia valamint Szlovénia esetében egyaránt szerette volna megvalósítani a fentieket.
Megoldás
A HiKOKI részére készített egyedi, natív mobilapplikációnk megalkotása során nagyban építettünk arra a tudásra, amit a LogiNet saját mobilapplikáció és appshop terméke fejlesztése részeként megszereztünk. A B2B és B2C szektorban egyaránt alkalmazható e-kereskedelmi eszközünk, az Mcomapp itthon olyan partnerek értékesítését segíti, mint a legnagyobb hazai kiskereskedelmi lánc, az Auchan, így stabilitás, sebesség, biztonsági-, GDPR megfelelőségi kérdésekben egyaránt stabil alapot jelent bármilyen fejlesztési munkához.
A HiKOKI esetében mindezt egyedileg módosított, bővített funkcionalitással láttuk el, az iparági elvárások mentén teljesen újratervezett backend és design megoldásokkal adtuk át.
A négy hónapos munkán mobil és backend fejlesztőkből, tesztelőkből, valamint a munkát összefogó projektmanagerből álló csapatunk a tervezett ügyfélélmény érdekében a LogiNet Group UX divíziója, a 22.design designereivel dolgozott együtt.
Az applikáció elérhetőségei:
Használt megoldások, technológiák
Loginet Systems kft.
-
Irodacím : 1117 Budapest
Galvani u. 2. III. emelet -
Székhelycím : 1221 Budapest
Vihar utca 5. D. ép. 4. em. 15. -
-
Szolgáltatások
- Szoftverfejlesztés
- Egyedi webfejlesztés
- Mobil alkalmazás fejlesztés, applikáció készítés
- Digitális termékfejlesztés, MVP fejlesztés
- Webshop készítés
- Webshop karbantartás, üzemeltetés
- Erőforrás kiszervezés
- IT tervezés, tanácsadás
- Üzleti folyamatok digitalizálása AI segítségével
- UX design
- UX tracking
- Nemzetközi e-commerce rendszer fejlesztés